نمایش رژه نیروهای مسلح استان سمنان
به گزارش تابناک سمنان،فرمانده پدافند هوایی سمنان در مراسم رژه نیروهای مسلح استان سمنان مرکز استان گفت: دفاع مقدس تجلی اراده ملتی است که دست آموخته مکتب امام حسین(ع) در دانشگاه عاشورا است.
کد خبر: ۲۹۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 21 September 2016

به گزارش تابناک سمنان، صبح امروز همزمان با سایر شهرستان‌ها و بخش‌های استان، آئین سان و رژه سالروز نیروهای مسلح استان سمنان ، با حضور استاندار، فرماندار و جمعی از مسوولان، خانواده های شهدا و مردم حضور داشتند و یگان های مختلف ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج استان سمنان و شمار زیادی از مردم در سمنان برگزار شد

.

 

در این آیین فرمانده مرکز آموزشی پدافند هوایی سمنان و استاندار سمنان سخنرانی کردند.

فرمانده پدافند هوایی سمنان در این مراسم گفت:هشت سال دفاع مقدس حماسه بی بدیل از فرزندان ملت غیور و خداجوی ایران اسلامی بود که با بصیرت الهی و شعور سیاسی و پیروی از ولایت فقیه، در مقابل دست نشانده نظامی استکبار جهانی در منطقه، ایستادگی کردند


امیرسرتیپ یدالله شوکتی تصریح کرد: با بیان اینکه ایران بعد از سه قرن اولین بار درگیر جنگی نابرابر شد اما از مستشاران خارجی کمک نگرفت و با تکیه بر توان داخلی، ایستادگی کرد و در صنایع دفاعی نیز به پیشرفت هایی چشمگیر دست یافت.
وی اظهار داشت: ایران مقابل کشوری ایستادگی کرد که تا بُن دندان مسلح بود و از حمایت مادی و نظامی 46 کشورعرب وغربی بهره مند می شد.
فرمانده مرکز آموزشی پدافند هوایی سمنان افزود: ایران توانست با داشتن رزمندگان شهادت طلب و خلاق، در کنار توسعه دانش و فناوری های نوین با هدایت های ولایت، در جنگ تحمیلی از خاک کشور تمام قد دفاع کند.


گفتنی است رژه نیروهای مسلح استان سمنان علاوه برسمنان در شاهرود نیزبا حضور یگان های نمونه ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی با شور و هیجانی وصف ناشدنی برگزار شد.

شایان ذکر است استان سمنان در طول هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید، بیش از هفت هزار و 500 جانباز تقدیم جمهوری اسلامی کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار