جشن بزرگ «بوسه بر تجربه» با هدف تجلیل از کارگران بازنشسته شهرداری اردبیل به مناسبت هفته کارگر در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 01 May 2015

وی افزود:‌کارکنان شهرداری در تمامی عرصه‌ها باید پاسخگوی نیازهای مردمی بوده و در این زمینه به مردم ارائه خدمات کنند اما در این راستا نسبت به تلاشی که انجام می‌دهند حقوق و پاداش دریافت نمی‌کنند که این امر سبب دلسردی این افراد شده که باید در این راستا اقدامات اساسی برای رفع مشکل این قشر انجام شود.

بدری تصریح کرد:‌ باید نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان ارشد اجرایی در این زمینه تلاش و پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا بتوانیم به پاس تلاش‌ها و زحمات کارگران شهرداری زمینه افزایش حقوق و دستمزد این قشر تلاشگر را فراهم آورد.

شهردار اردبیل تصویب قانون جامع درآمد پایدار شهری را از راهکارهای اساسی در حوزه حمایت از کارگران دانست و گفت: با تصویب این قانون مشکلات کارگران و کارکنان شهرداری تا حدودی زیادی برطرف شده و زمینه حمایت از آنها فراهم می‌آید.

وی بیان کرد: باید مسئولان در این زمینه تمامی تلاش و همت خود را به کار بگیرند تا این قانون جامع تصویب شده و به واسطه آن حمایت از کارکنان و کارگران شهرداری انجام شود تا بتوانیم در راستای تلاش‌های فراوانی که برای خدمات‌رسانی به مردم انجام می‌دهند شاهد برطرف شدن بخشی از دغدغه‌های این قشر باشیم.

شهردار اردبیل با اشاره به نزدیکی انتخابات اظهار کرد: باید نامزدها به این امر توجه داشته باشند که به تعهداتی که به مردم در دوران انتخابات می‌دهند پایبند باشند چرا که برخی نامزدها در زمان انتخابات قول مساعد در زمینه حمایت از کارگران می‌دهند اما بعد از انتخاب شدن به عنوان نماینده مردم این وعده‌ها را عملیاتی نمی‌کنند که این امر سبب بی‌اعتمادی در بین مردم و قشر تلاشگر کارگران می‌شود.

جشن بزرگ «بوسه بر تجربه» با هدف تجلیل از کارگران بازنشسته شهرداری اردبیل به مناسبت هفته کارگر در اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار