کد خبر: ۲۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 01 May 2015
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی و دستگیری سارقان و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، محمد‌علی اتباعی‌طبری در جمع خبرنگاران درباره دستگیری باند سارقان در این شهرستان اظهار کرد: پس از کسب خبر از منابع و مخبران مبنی بر تردد و فعالیت افراد مشکوک، فروشندگان مواد مخدر و سارقان، تحقیق و بررسی در این زمینه در دستور کار ماموران آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس قرار گرفت.

وی خاطر‌نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند که در پی وقوع سرقت‌های مکرر در سطح حوزه شیوه تمام سرقت‌ها به یک روش خاص است.

طبری با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که بیشتر مالباختگان غیربومی هستند، افزود: با انجام تحقیقات گسترده در این زمینه فردی به‌نام «ع ـ م» فرزند بهزاد که اهل چالوس و فردی سابقه‌دار است، دستگیر شد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان چالوس با دستور مقام قضایی در یک اقدام غافل‌گیرانه موفق به دستگیری متهم و دو هم‌دستش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در ادامه از اهدای عضو یکی از همکاران پلیس راهور شهرستان چالوس که دچار مرگ‌مغزی شده بود خبر داد و گفت: مرحوم سرگرد سید‌محمود حسینی که در تاریخ چهارم اردیبهشت‌ ماه سال جاری به‌علت حمله مغزی به کما رفت برای معالجه به بیمارستان ولی‌عصر (عج) ناجا در تهران اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از گذشت یک‌هفته به‌دلیل نارسایی شدید کلیه و کبد پزشک معالج وی در تهران مرگ‌مغزی حسینی را اعلام کرد.

طبری با اشاره به اینکه پس از اعلام خبر مرگ‌مغزی زنده‌یاد حسینی نشستی با خانواده‌ وی برگزار شد، گفت: پس از رضایت خانواده زنده‌یاد حسینی، اعضای سالم وی مانند قلب و ریه برای پیوند اعضا به دو بیمار نیازمند اهدا شد.

به گزارش فارس، مرحوم سرگرد سید‌محمود حسینی متولد سال 1356 اهل و ساکن شهرستان چالوس بوده که در سال 1375 به استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درآمد و پیش از آن نیز در پلیس راهور شهرستان چالوس مشغول خدمت بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار