معاون پرورشی و فرهنگی قزوین:
تفاهم نامه ارتقای شاخص های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی در سال تحصیلی 96-95 ما بین اداره کل آموزش و پرورش و نواحی و مناطق استان منعقد شد.
کد خبر: ۲۹۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه همایش مدیران، رؤسا و معاونین پرورشی مناطق استان گفت: تفاهم نامه ارتقای شاخص های معاونت پرورشی و فرهنگی در سال تحصیلی 96-95 به امضای آموزش و پرورش استان و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق رسید.

وی افزود: در گردهمایی مشرک مدیران، روسا و معاونان پرورشی نواحی و مناطق استان قزوین که با حضور علی اکبرزاده مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و تربیتی رشد مینودر برگزار گردید، تفاهم نامه ارتقای شاخص های معاونت پرورشی و فرهنگی نواحی و مناطق در سال تحصیلی 96-95 به صورت برش منطقه ای به امضای رسید.

انصاری اظهار داشت: کلیه برنامه های ادارات حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی با توجه به تفاهم نامه منعقده با وزارت آموزش و پرورش و فعالیت های سال گذشته نواحی و مناطق به صورت برش منطقه ای تنظیم گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برش منطقه ای برنامه های ادارات امورتربیتی، فرهنگی و هنری، قرآن، عترت و نماز و مشاوره در این تفاهم نامه قید شده است که یک نسخه آن پس از امضاء درگردهمایی تحویل مدیران و روسای نواحی و مناطق شد و نسخه دیگر آن در اداره امور تربیتی استان نگهداری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار