کد خبر: ۲۹۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 11 September 2016

به گزارش تابناک یزد،چندی پیش ایسنا گزارشی تحت عنوان حافظه‌ی استثنایی یک کم‌توان ذهنی منتشر کرد که در آن جوانی به اسم "ابولفضل ابوالحسنی" با وجود آن که از معلولیت ذهنی رنج می‌برد اما قادر به حفظ کردن پلاک تمام خودروهای روستایشان براساس نام مالک آن‌هاست.

این نابغه تنها آرزوی خود را سفر به کربلای معلا اعلام کرده بود که به دلایل مختلف قادر به برآورده کردن آن نبود، ولی اخیراً خیری برآورده کردن آرزوی ابوالفضل را تقبل کرده است، اما بازهم مانعی دیگر بر سر راه تحقق این آرزو قد علم کرده و آن نیز موضوع خدمت سربازی است که این خیر می‌گوید که آن نیز در حال برطرف شدن است.

این فرد نیکوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا -‌ از آشنایی‌اش با توانایی منحصر بفرد ابوالفضل به دلیل هم محله بودن با وی می‌گوید و اضافه می‌کند: با این وجود از آرزوی وی که رفتن به کربلای معلی است، اطلاعی نداشتم و از طریق رسانه‌ها متوجه آرزوی خالصانه وی شدم و لذا تصمیم گرفتم تمام هزینه‌های این سفر را تقبل کنم.

وی می‌گوید: قرار بود با این پول به همراه خانواده‌ام به سفر زیارتی مشهد مقدس بروم ولی با اطلاع از آرزوی ابوالفضل و این که قبلا به مشهد سفر کرده بودم، این مبلغ را در اختیار وی برای تامین هزینه‌های سفر معنوی‌اش قرار دادم و معتقد هستم که از ثواب سفر ابوالفضل به کربلا، من نیز بی‌نصیب نخواهم بود.

این فرد خیر در پایان نیز می‌گوید: قطعاً افراد خیرمند زیادی برای انجام چنین کارهایی داوطلبانه‌ای در جامعه وجود دارند ولی یا نیازمندان واقعی را نمی‌شناسند یا این که روش ارائه این کمک‌ها را نمی‌دانند و رسانه‌ها در این رابطه می‌توانند بسیار موثر باشند و به تحقق این اقدامات خیرانه کمک کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار