مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از اجرای طرح ملی و سراسری مبارزه با عرضه لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از اجرای طرح ملی و سراسری مبارزه با عرضه لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: در اجرای تکالیف قانونی، حمایت از تولیدات و محصولات داخلی و با توجه به گزارش‌های دریافتی مبنی بر گسترش بی‌رویه عرضه کالای قاچاق در واحد‌های صنفی، اداره‌کل تعزیرات حکومتی این استان طرح مبارزه با عرضه کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان قزوین در نظر دارد از اول مهر ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور طرح مبارزه با عرضه قاچاق لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و کالاهای سلامت محور و لوازم آرایشی و بهداشتی را با اعزام شعب سیار و گشت‌های مشترک با دستگاه‌های نظارتی(سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوط) را در دستور کار قرار دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اضافه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تمام واحدهای فروش لوازم خانگی(در اولویت نخست)، تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی و بهداشتی ملزم هستند که تا اول مهر ماه تمام کالاهای قاچاق را جمع‌آوری کنند.

احمدی یادآور شد: در صورتی که با آغاز طرح سراسری، واحدهای صنفی ذیربط دارای کالای قاچاق باشند با آن‌ها به صورت قاطع برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار