نماینده خبرگان رهبری:
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بهترین تبلیغ برای نظام و دولت این است که هر کس شعاری داد و سخنی گفت و یا تعهدی داد به آن عمل کند تا اعتماد مردم جلب شود.
کد خبر: ۲۹۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷ 09 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر مجید تلخابی پنجشنبه شب درجلسه شورای اداری و نشست با فعالان اقتصادی و اجتماعی استان قزوین که با حضور وزیر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد گفت: عالم باید به علم خود عمل کند تا بتواند در دیگران تاثیرگذار باشد.

وی افزود: گفتن و شعار دادن زیاد هیچ فایده ای ندارد و اگر کم گوییم اما مرد عمل باشیم نتایج ارزشمندی بدست خواهد آمد که ثمربخش خواهد بود.

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: دولت در سال آ خر خدمت خود قرار دارد و اگر در هیمن مدت باقیمانده خالصانه تلاش کند تا به تعهدات و وعده هایش عمل کند نظر مردم جلب شده و بهترین تبلیغ برای دولت خواهد بود و نیازی نیست روش دیگری را برای تبلیغ انتخاب کنید.

آیت الله تلخابی اظهارداشت: همه باید تلاش کنند با عمل به وظیفه خود برای پیشبرد امور تلاش کنند و در شرایط سختی که در آن قرار داریم با همکاری و وحدت در مسیر توسعه و حل مشکلات گام بردارند.

وی بیان کرد: کار و تلاش شبانه روزی و اتکا به توانمندی داخلی و استفاده از ظرفیت های خوب کشور می تواند مسیر توسعه را هموار کند.

در این جلسه فعالان اقتصادی و دانشگاهی دیدگاههای خود را برای توسعه و تحول کشور مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار