نمازگزاران قزوینی پس از برگزاری فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز، به پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حج سال 66 و منا در سال گذشته در اعتراض به سیاست های رژیم آل سعود و آل خلیفه راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۲۹۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 09 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار ایرنا، نمازگزاران قزوینی با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعار، انزجار و نفرت خود را نسبت به جنایت های حاکمان آل سعود در منطقه نشان دادند.
نمازگزاران با حضوری گسترده و پرشور و سر دادن شعارهای 'مرگ بر آل سعود'، 'مرگ بر آل خلیفه'، 'ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند'، 'مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل'، ' ای محرم بزم یهود، لعنت بر تو آل سعود'، 'شیطان بزرگ آمریکاست'، 'سعودی، وهابی مخل اتحاد است'، 'مسلمان ایرانی دشمن استبداد است'، 'نوکری آمریکا، راه آل سعود است'، 'رژیم پادشاهی، عاقبتش سقوط است'، 'خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است' انزجار و نفرت خود را از اقدام های غیر انسانی و ضد حقوق بشری آل سعود و آل خلیفه اعلام کردند.
راهپیمایان با در دست داشتن پارچه نوشته هایی از مصلای نماز جمعه قزوین تا میدان آزادی این شهر حرکت کرده و خشم و انزجار انقلابی خود را علیه آل سعود و آل خلیفه بار دیگر اعلام داشتند.
در پایان این راهپیمایی بیانیه ای نیز مبنی بر جنایت های آل سعود قرائت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار