وی با تاکید براینکه ارائه طرح از سوی انجمن صنفی کارگران ساختمانی بود و تمامی کارگران جهت بیمه باید به دفتر انجمن مراجعه و ثبت نام کنند، گفت: 800 هزار کارگر ساختمانی هم‌اکنون در کشور مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۲۹۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 09 September 2016
 به گزارش تابناک مازندران، مسلم مکاری ، بازرس انجمن صنفی کارگران ساختمانی با بیان اینکه طرح پالایش این بیمه کارگران ساختمانی از طریق ثبت‌نام آنها در سایت وزارت کار اجرا می شود گفت: این سایت به منظور پالایش بیمه کارگران ساختمانی راه‌اندازی شد.
 
وی با بیان اینکه هم‌اکنون طرح پالایش بیمه برای کارگردان ساختمانی که بیمه بودند جهت انتقال آغاز شده است، افزود: این طرح برای افرادی که تمایل به بیمه جدید دارند نیز انجام می‌شود.
 
مکاری با تاکید براینکه ارائه طرح از سوی انجمن صنفی کارگران ساختمانی بود و تمامی کارگران جهت بیمه باید به دفتر انجمن مراجعه و ثبت نام کنند، گفت: 800 هزار کارگر ساختمانی هم‌اکنون در کشور مشغول فعالیت هستند.
 
بازرس انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشورافزود:از این تعداد حدود 30 هزار نفر در مازندران و یک‌هزار نفر در آمل بر روی ساختمان‌ها کار می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه با اجرای طرح پالایش بیمه تعداد واقعی این کارگران مشخص می‌شود، گفت : در این سایت ارگان‌های بسیاری لینک هستند که استعلام می‌دهند.
 
مکاری اجرای این طرح را جلوگیری از فرار کارگران ساختمانی از قانون مطرح کرد و گفت: این طرح نتیجه تلاش سه ساله انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی است.
 
باشگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار