رقابت‌های کاراته سبک وادوریو قهرمانی کشور از امروز به میزبانی استان قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۲۹۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های کاراته سبک وادوریو قهرمانی
کشور در حالی از امروز به میزبانی قزوین آغاز می‌شود که بدون شک این رقابت‌ها با توجه به اینکه سبک وادوریو یکی از چهار سبک اصلی رشته ورزشی کاراته محسوب می‌شود، می‌توان با قاطعیت اذعان کرد که این رقابت‌ها در بالاترین سطح ممکن برگزار می‌شود.

قزوین که در طول سال‌های اخیر همواره میزبانی از مسابقات مختلف قهرمانی
کشور را عهده‌دار بوده است، این بار هم توانسته به خوبی اعتماد فدراسیون
کاراته را به خود جلب کند تا یک بار دیگر میزبانی از یک مسابقه کشوری
را برعهده بگیرد.

هیأت کاراته استان قزوین در طول سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی مناسب و
سنجیده گام در مسیر موفقیت گذاشته است، به طوری که این هیأت ورزشی در طول سه سال متوالی از سمت فدراسیون کاراته به عنوان برترین هیأت ورزشی انتخاب شده است.

میزبانی از اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان، میزبانی از مسابقات مختلف قهرمانی کشور در سبک‌های مختلف این رشته جذاب ورزشی، حضور کاراته‌کاهای ارزشمند در اردوهای تیم ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان، اعزام کاراته‌کاهای استان به عنوان ملی‌پوش در ترکیب تیم‌های ملی به مسابقات قهرمانی آسیا و جهان و اعزام به پیکارهای لیگ جهانی و مسابقات بین‌المللی، کسب نشان‌های رنگارنگ رقابت‌های بین‌المللی و جهانی از جمله نشان طلای ارزشمند بهمن عسگری در مسابقات کومیته قهرمانی جهان و اعزام داوران بین‌المللی استان قزوین برای قضاوت در مسابقات بین‌المللی و پیکارهای قهرمانی آسیا از جمله حضور ارزشمند حمیدرضا داوری به عنوان داور دیدار نهایی یکی از اوزان رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا تنها بخش کوچکی از افتخارات ورزشکاران و مسئولان هیأت کاراته استان قزوین در طول سال‌های اخیر بوده است.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به میزبانی قزوین از رقابت‌های کاراته سبک وادوریو قهرمانی کشور اظهار کرد: این رقابت‌ها با درخواست هیأت کاراته این استان و موافقت فدراسیون به قزوین سپرده شد.

حمیدرضا داوری عنوان کرد: بدون شک میزبانی قزوین از رقابت‌های کشوری و میزبانی از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی در طول سالیان اخیر توانسته نظر و اعتماد کامل فدراسیون را به خود جلب کند و به همین دلیل فدراسیون میزبانی سبک وادوریو را هم امسال به این استان سپرده است.

وی خاطر نشان کرد: رقابت‌های کاراته سبک وادوریو قهرمانی کشور به مدت
دو روز با شرکت 500 کاراته‌کا از 22 استان کشور در سالن ورزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.

گفتنی است در این پیکارها کاراته‌کاهای شرکت‌کننده در رده‌‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم رقابت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار