کد خبر: ۲۹۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 05 September 2016
به گزارش تابناک یزد،نمایش چهار اپيزودي "قورمه سبزی" به نویسندگی و کارگردانی "مجید اخلاقی"، "احسان خاموشی"، "سحر نجاتی" و "مجید آزادگان" به مدت 10 شب در ابركوه به روی صحنه می‌رود.
 "حميدرضا بصيري" رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه در اين رابطه تصريح كرد: تئاتر "قورمه سبزی" که ماحصل کارگاه آموزش تئاتر فصل تابستان ابرکوه است، به سرپرستي "محمدرضا زبرجدی" پس از سه ماه آموزش و تمرین در آستانه ورود به جشنواره تئاتر استاني قرار دارد.

به گفته‌ي وي، اين نمايش که برای شرکت در جشنواره تئاتر استانی تهیه شده، سعی دارد با طرح اهمیت جایگاه خانواده، واقعیت‌ها و زوایای مختلفی از زندگی روزمره را به تماشاگر نشان دهد.

بصيري با بيان اين كه اين نمايش از امروز چهاردهم شهريورماه و براي مدت 10 شب از ساعت 20 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابركوه به روی صحنه خواهد رفت، افزود: چیزی که موجب متمایز شدن این نمایش از دیگر نمایش‌های گذشته می‌شود، استفاده از هنرمندان بومی در تمامی مراحل تولید و اجرای این نمایش شامل بازیگری، کارگردانی و ساخت دکور است.

وي از نقش آفريني مسعود اکرمی، سعید قمری، الهام سادات سجادی، مهرداد بهرامی، فاطمه ستار ، فاطمه رنجبر و هانیه سادات مطهری به عنوان بازيگران اين تئاتر ياد كرد.

اين مسئول همچنين يادآور شد: سرپرست گروه کارگردانی اين نمايش "محمدرضا زبرجدی" و سرپرست گروه نویسندگی آن را "کرامت یزدانی" برعهده دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار