اخبار ویژه تابناک اردبیل
رصد‌خانه «تابناک» ‌بسته خبرهای ویژه ای برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند.در بسته خبری ویژه تابناک اردبیل، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 28 April 2015

رصد‌خانه «تابناک» ‌بسته خبرهای ویژه ای برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند.در بسته خبری ویژه تابناک اردبیل، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.

پیگیری خبرهای ویژه رصد شده توسط رصدخانه تابناک اردبیل، مخاطبان را از پشت پرده برخی جریانات و مسایل سیاسی و اجتماعی آگاه می‌کند.


شایعه سازی برای کاهش فشار افکار عمومی بر نماینده

در روزهای اخیر شایع شده است که احتمالا نماینده یکی از شهرستانهای استان از کاندیداتوری در این دوره منصرف شود. با این حال به نظر می رسد این شایعه از طرف برخی مشاوران نماینده مذکور با این هدف پخش شده است که از فشار روانی بر علیه نماینده مذکور بکاهد و حجم سئوالات افکار عمومی از عملکرد نامبرده کاهش یابد.

قرائن حاکی است تمامی نمایندگان فعلی استان خود را برای شرکت در انتخابات آماده می کنند و در صورت استانی شدن انتخابات انگیزه آنها برای کاندیداتوری مجدد بیشتر خواهد شد.


برای بزرگترها احترام قائل بودید چرا به حرفشان گوش نکردید؟

از خانه مطبوعات اردبیل خبر می رسد که هیات مدیره فعلی که با انتخابات جنجالی و پراعتراض دی ماه پارسال مدیریت این امانت صنفی را عهده دار شده اند قصد دارند مراسم بزرگداشتی برای مرحوم دکتر قندی از اساتید بزرگ روزنامه نگاری کشور و برخی همکاران فقید مطبوعاتی بزرگداشت برگزار کنند.

در مقابل منتقدان خانه مطبوعات هم گفته اند این حرکت صرفا بهانه ای برای مشروعیت دادن به هیات مدیره کنونی خانه مطبوعات است و اگر اینها به بزرگترها احترام می گذاشتند چرا به خواهش و توصیه آنها در زمان انتخابات خانه عمل نکردند؟!!!

به نظر می رسد تعداد زیادی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای از شرکت در این مراسم که گفته می شود هدفدار برگزار می شود خوداری کنند.


آب پاکی روی دست متقاضیان رادیو شهری 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در پاسخ به درخواست برخی اعضای شورای استان برای راه اندازی رادیو شهری گفت: راه‌اندازی هرگونه رادیو شهری ممنوع است و به هیچ‌وجه ما اجازه چنین فعالیتی را نداریم.

عبدالله مددی که در نشست با نشست با اعضای شوراهای استان سخن می گفت اظهار کرد: قرار بود که رادیو شهری سرعین با محتوای گردشگری راه‌اندازی شود که براساس آخرین رایزنی‌ها معلوم شد که سیاست سازمان صدا و سیما مخالفت و ممانعت با هرگونه راه‌اندازی رادیو شهری جدید است.

پیش از این ولی نعمتی چهره صدا و سیمایی شورای شهر اردبیل که خود نیز هم اکنون از کارمندان رادیو اردبیل است، هم بارها راه اندازی رادیو شهری با همکاری شهرداری اردبیل را وعده داده بود که با این حساب عملی نخواهد شد.


به نام وکالت ، به کام تجارت

به دنبال انتشار مطالبی در مورد مشاوران برخی نمایندگان و ایجاد سئوال در ذهن افکار عمومی در این باره ، اخبار تازه ای از مشخصات و فعالیت های این مشاوران منتشر شده است.

در تازه ترین خبر، یکی از سایت های استان نوشت: مشاور یکی از نمایندگان مجلس که به بهانه مشاوره دادن به نماینده از دولت حقوق می گیرد، سر از کارت تجارت پوشاک درآورده است.

گفته می شود اين فرد از كادر آموزش و پرورش است که به صورت مامور بخدمت با حقوق و مزاياي كاملی که از طرف دستگاه اجرایی مطبوع خود دریافت می کند، در اختيار نماينده محترم مجلس قرار گرفته است به صورت جدي به كار بيزينس پوشاك پرداخته است .

دفتر مركزي شركت تحت مديريت آقاي مشاور وكيل در ميدان بهارستان تهران خيابان مردم قرار دارد . دفتر تركيه شركت تحت مديريت مشاور نماینده محترم نیز در خيابان لالالي (lalali) شهر استانبول و كارخانه توليد کننده نيز در منطقه sancaktepe-samandira استانبول مي باشد.

سایت تابناک اردبیل از طرف جوانان بیکار حوزه انتخابیه مربوطه از این مشاور و نماینده حامی اش بخاطر حمایت از تولید داخلی و کار و سرمایه ایرانی قدردانی می کند!


مخالفت حقیقت پور با سوال از رئیس‌جمهور

حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از جمع آوری امضاء برای سوال از رییس جمهور درباره دلایل عدم ارائه جزییات توافقات اخیر به مردم و عدم انتشار فک‌شیت خبر داد. رسایی گفت: پیگیری های ما نشان می دهد که مانع اصلی ارائه جزییات توافقات صورت گرفته هسته‌ای به مردم، شخص آقای روحانی است.

و اما منصور حقیقت پور نماینده اردبیل در این باره اظهار کرد: سئوال از رئیس‌جمهور آن هم به دلیل انتشار نیافتن فکت‌شیت درست و منطقی به نظر نمی‌رسد و به صلاح کشور نیست.

وی گفت: تاکنون 30 امضا در مجلس برای سئوال از رئیس‌جمهور جمع‌آوری شده است و بنده آن را امضا نکردم.


جاده بد، رئیس و فرماندار نمی شناسد!

از پارس آباد خبر می رسد که دیروز خودروی 206 رئيس بيمارستان امام خميني(ره) این شهر در جاده مواصلاتي پارس آباد اردبيل واژگون شده است.

اگرچه در این حادقه خودروی آقای رئیس داغان شد اما خوشبختانه به خود وی آسیبی وارد نشد. سال گذشته نیز حادثه گريبان خودروي فرماندار مستعفي پارس آباد را گرفته بود. جاده پارس آباد اردبیل در کنار جاده مشگین شهر به اردبیل از پرحادثه ترین جاده های استان هستند.


فرماندار و بخشدار مخالف شورا هستند!

فراهیم اختری نماینده شورای شهرستان بیله سوار در شورای استان در دیدار با استاندار اردبیل از عملکرد فرماندار و یکی از بخشداران این شهرستان به شدت انتقاد کرده است.

اختری می گوید عملکرد حلیم فرماندار بیله سوار و برخی مسئولان زیردست او باعث شده است که در چهار ماه گذشته هیچ جلسه‌ای در شورای بخش و شورای شهرستان بیله سوار تشکیل نشود.


تاکتیک انتخاباتی یک جریان سیاسی

از منابع موثق خبر می رسد که یک جریان سیاسی در استان های مختلف کشور با وعده و وعید‌های خود افرادی را که دارای وجهه خوبی هستند، ترغیب به حضور در انتخابات می‌کنند. گویا مدیران این جریان در استان به افراد وجیه که البته اغلب، فاقد توانمندی‌های مالی هستند، قول داده‌اند که همه هزینه‌های مالی را تقبل می‌کنند.

گفته می شود این جریان سیاسی قصد دارد با استفاده از وجهه نسبتاً خوب برخی افراد در استان و پرداخت هزینه انتخاباتی آنها، افرادی را وارد مجلس کنند که در مرحله اول گرایش سیاسی و فکری آنها مشخص نیست اما وقتی وارد مجلس شدند از طرف آن جریان سیاسی اعلام موجودیت کنند.

گویا مدیریت مرکزی این جریان تلاش دارد که پشت صحنه بماند و به هیچ وجه مشخص نشود که این نامزدها در استانهای مختلف، کاندیداهای کدام جریان سیاسی گذشته هستند.

هنوز نشانه ای از اجرای این تاکتیک در استان اردبیل گزارش نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار