در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزی؛
تابناک: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: پروژه خط کشی راه ها مخصوصا راه های اصلی باید تا 15 شهریور ماه به اتمام برسد و برای این اقدامات بهانه ی اعتبارات مورد قبول واقع نمی شود.
کد خبر: ۲۸۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳ 31 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزی با اشاره به دستور کار جلسه و طرح لزوم برقراری هماهنگی بین دستگاه های اجرایی ذیریط پیرامون اجرای هرچه بهتر سفر های پایان تابستان سال 95 اظهار داشت: تا پانزدهم شهریور ماه خط کشی راه ها و به خصوص راه های اصلی باید تمام شود.

فیلی ادامه داد: تمام پروژه های اجرایی مربوط به راه و جاده های درون شهری و برون شهری باید با پلیس هماهنگ شوند و برای این پروژه ها بهانه ی اعتبارات پذیرفتنی نیست..

وی در ارتباط با گردنه گیان افزود: از گردنه گیان بازدید به عمل آمده و یک ظرفیت در این استان ما اگر بتوانیم ترافیک را جدا کنیم و از برخورد مستقیم منفک شود و به این صورت 90 درصد به ارتقای ایمنی کمک کردیم این جاده یک ظرفیت است و بایر از این ظرفیت استفاده شود و جاده قدیم به عنوان باند رفت و جاده جدید به عنوان باند برگشت مورد استفاده قرارگیرد.

فیلی با اشاره به طرح امکان سنجی احداث مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو سبک در تفرش تصریح کرد: شهرستان تفرش با توجه به ارتباط با استان های هم جوار مثل قم، تهران و مرکز استان به این طرح نیاز دارد  اما دغدغه ای که وجود دارد رعایت در حفظ استاندارد ها و سلامت کار است و افراد متقاضی این طرح باید آموزش دیده باشند و گواهینامه های لازم را دارا باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی به دو دستور کار دیگر اشاره کرد و افزود: بررسی مطالعات کمربندی شهر آستاته به درخواست شهردار آستانه مورد تایید قرار گرفت همچنین با ممنوعیت تردد تانکر های حاصل سوخت در محور خنداب_ پل دو آب موافقت به عمل آمد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار