مریم قهرمانی خواستار شد؛
مریم قهرمانی عضو شورای اسلامی شهر کرج خواستار اجرای برنامه های متفاوت جهت استقبال از مهر و فصل تعلیم و تربیت شد و گفت: با توجه به اینکه کمتر از یک ماه به آغاز فصل مدارس باز مانده شهرداری با تدوین برنامه های متفاوت در راستای استقبال از مهر اقدام نماید.
کد خبر: ۲۸۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 31 August 2016
مریم قهرمانی بابیان این مطلب اظهار داشت: در سال گذشته به مناطق 12 گانه شهرداری کرج 200 میلیون ریال اعتبار جهت انجام این مهم تخصیص‌یافته بود که در سال جاری نیز این اقدام باید باکیفیت مطلوب‌تر و در شرایط بهتر اجرایی شود.
وی بر لزوم بهسازی محیط پیرامون مدارس و اجرای خط‌کشی‌های مقابل مدارس جهت تأمین امنیت دانش آموزان تأکید کرد.
امحاء پوسترها و پاک‌سازی دیوارهای سطح شهر و اطراف مدارس، شستشوی خیابان‌های اصلی و اطراف مدارس و تکمیل مبلمان شهری در داخل و اطراف و همچنین ترمیم و تنظیف سطل‌های زباله در محیط بیرونی و داخلی مدارس از دیگر مواردی بود که قهرمانی بر اجرای آن تأکید داشت.
 به گفته قهرمانی مناسب‌سازی فضای سبز داخل و بیرون از محیط مدارس دانش آموزان را به فراگیری بهتر علوم ترغیب نموده و نشاط و سلامتی آن‌ها را به همراه خواهد داشت.
وی با تأکید بر اینکه وظیفه شهرداری در آغازین روزهای سال جدید تحصیلی، ایجاد فضایی مساعد برای تردد شهروندان و محوطه‌های داخلی و خارجی مدارس است، گفت: سازمان‌ها و مناطق مختلف شهرداری کرج در قالب ستاد استقبال از مهر، به اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی مرتبط با این حوزه بپردازند و با بهسازی و بازسازی معابر منتهی به مدارس، خاطره‌ای خوش از نخستین روز تحصیل در ذهن دانش‌آموزان و دانشجویان به یادگار بگذارند.
قهرمانی ترمیم و مرمت آسفالت معابر، نوارهای حفاری، خط‌کشی محوری، خط‌کشی عابر پیاده و نصب تابلوها و علائم رانندگی را از دیگر موارد در اجرای طرح استقبال از مهد دانست و بر اجرای به‌موقع آن توسط عوامل خدمات شهری شهرداری کرج تأکید کرد.
نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج در پایان ضمن ابراز امیدواری برای آغازی خوش برای دانش‌آموزان کرجی،‌ خاطرنشان کرد: امید است این دانش‌آموزان و آینده‌سازان، با تحصیل علم در مقاطع بالا،‌ آینده‌ای شایسته برای این کلانشهر رقم بزنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار