کد خبر: ۲۸۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 30 August 2016


رئیس سازمان صنعت و معدن استان البرز گفت: در بخش تاسیس جواز ۳۳ درصد و در بخش سرمایه‌گذاری ۵۰ درصد رشد داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ایرج موفق در جلسه شورای اداری استان البرز که عصر امروز با حضور وزیر صنعت در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز دارای شرایط خاصی است که سبب می‌شود دارای قابلیت‌های به‌سزایی باشد.

وی با اشاره به اینکه استان البرز همجوار با استان تهران است، افزود: این استان دارای راه‌های مواصلاتی و همچنین فرودگاه پیام که یک منطقه بسیار خوب اقتصادی بوده، است.

رئیس سازمان صنعت و معدن استان البرز تصریح کرد: 3 هزار و 418 پروانه بهره‌برداری در بخش صنعتی صادر شده و 130 معدن در استان البرز وجود دارد.

موفق با اشاره به اینکه دولت در سال 93 و 94 دارای عملکرد بسیار خوبی بوده است، گفت: در بخش تاسیس جواز 33 درصد و در بخش سرمایه‌گذاری 50 درصد رشد داشته‌ایم.

رئیس سازمان صنعت و معدن استان البرز با اشاره به اینکه رتبه دوم در بخش سرمایه‌گذاری را داشته‌ایم، ادامه داد: یک هزار و 114 جواز تاسیس در استان البرز صادر شده و یک هزار و 248 میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری خارجی در استان بوده است.

وی عنوان کرد: در ارتباط با اخذ تسهیلات و ارائه آن 859 پرونده جمع‌آوری شده که از این مقدار 367 پرونده به بانکها معرفی شده است.

موفق با اشاره به اینکه رتبه پروانه بهره‌برداری استان البرز، 3 است، گفت: تا کنون بیش از 820 پروانه بهره‌برداری در استان صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار