هفتمین جشنواره کشوری تولید محتوا الکترونیکی، از مهر سال 94 درکشور آغاز شد و پس از گذشت روندی 11 ماهه، نتایج آن هم اکنون اعلام شده است
کد خبر: ۲۸۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 29 August 2016

فرهنگیان خراسان جنوبی، برگزیده جشنواره تولید محتوا الکترونیکی فرهنگیان خراسان جنوبی در هفتمین جشنواره کشوری تولید محتوا الکترونیکی، مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رییس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گفت: خانم ها زهرا صفری و سیده میترا متولیان سجادی از طبس با تولید محتوای الکترونیکی علوم چهارم در گروه دانشجو-معلمان رتبه نخست کشور را کسب کردند.

رضایی افزود: همچنین یدالله اربابی کرغند از قاین با ساخت محصول عربی هفتم و گروه دانشجو-معلمان، شامل زهره رسولی، محدثه رحمانی و زهره قدسیان مقدم از طبس با ساخت محصول علوم ابتدایی در بخش درس افزار، موفق به کسب رتبه دوم کشور شدند.

وی گفت: درگروه معلمان هم محمد رضا محمدی، عفت قاسمی، مریم پورغلامی و محمدعلی پور از بیرجند با تولید کلید بهشت در بخش پرورشی و فرهنگی رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند.

هفتمین جشنواره کشوری تولید محتوا الکترونیکی، از مهر سال 94 درکشور آغاز شد و پس از گذشت روندی 11 ماهه ، نتایج آن هم اکنون اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار