شهسواری، رئیس اداره تشکیلات و بهبود روش های شهرداری قزوین خبر داد؛
مهدی شهسواری، رئیس اداره تشکیلات و بهبود روش های شهرداری قزوین اظهار کرد: شهرداری قزوین، در اجرای فانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در بین شهرداری های مراکز استان ها و سازمان های دولتی تحت نظر وزارت کشور حائز رتبه نخست شد.
کد خبر: ۲۸۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 29 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری قزوین، شهسواری، رئیس اداره تشکیلات و بهبود روش های شهرداری قزوین افزود: قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در 35 ماده و 28 تبصره در آبان ماه سال 1390، پس از تأیید مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور اجرای آزمایشی به مدت 3 سال به ریاست محترم جمهور ابلاغ شده است.
علیرضا خزائلی، معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری قزوین، ضمن اعلام اینکه در مدت اجرای آزمایشی قانون مذکور، کلیه دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت و اجرای قانون هستند تصریح کرد: شهرداری قزوین در بین شهرداری های  مراکز استان ها و نیز سازمان های دولتی تحت نظارت وزارت کشور، رتبه نخست اجرای "قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد" را کسب نموده است.
خزائلی اظهار امیدواری کرد تا با همکاری کلیه مدیران و پرسنل خدوم شهرداری قزوین، روند اجرای آن ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد با دقت و کیفیت بیشتری ادامه یافته و موجب اعتلای نام شهرداری قزوین در سطح کشور باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار