121 طرح عمرانی روز یکشنبه با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعتباری بیش از یک هزار و 370 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 28 August 2016
محمدباقر نوبخت در حاشیه بهره برداری از این طرح ها اظهار کرد: 26 طرح بزرگ با شش هزار و 330 میلیارد ریال در این استان که از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری در حال اجراست تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی گفت: برای به سرانجام رسیدن این طرح های مهم اعتبارات عمرانی این استان 100 درصد اختصاص خواهد یافت.
وی در بخش دیگری از سخنانش مردم این استان را مردمانی متدین، با اصیل و پرعاطفه عنوان کرد و افزود: باید برای رشد توسعه اقتصادی دراین استان کمک شود.
وی هدیه دولت را به مردم متدین استان خراسان شمالی را تخصیص 100 درصد اعتبارات دانست و افزود: در سفر به استان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات حوزه های مختلف بخصوص فعالان بخش اقتصادی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: تمامی مسائل و مشکلات این حوزه باید مورد بررسی قرار گیرد تا در راستای رفع مشکلات تلاش کنیم.
محمدرضا صالحی استاندار خرسان شمالی نیز در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در این استان گفت: در این سفر وعده داده شد تا اعتبارات عمرانی این استان 100 درصد اختصاص داده شود.
به گزارش ایرنا با حضور محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به صورت نمادین پروژه های جهاد کشاورزی و شرکت گاز مورد بهره برداری قرار گرفت.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه مقارن ظهر شنبه برای انجام سفری دو روزه وارد خراسان شمالی شد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا به اسفراین عزیمت و 84 طرح عمرانی این شهرستان را افتتاح کرد.
نوبخت همچنین پس از سخنرانی در سالن 1000 نفری مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین از طرح در دست اجرای راه آهن این شهرستان بازدید کرد.
نوبخت عصر شنبه هم با حضور در بجنورد مرکز خراسان شمالی در جلسه برگزیدگان و فعالان اقتصادی استان در استانداری سخنرانی کرد.
افتتاح همزمان طرح های هفته دولت در بجنورد مرکز خراسان شمالی با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، افتتاح و بازدید بخشی از پروژه دوبانده کردن محور بجنورد به جنگل گلستان و شرکت در شورای برنامه ریزی استان و نشست خبری با خبرنگارن از برنامه های دومین روز سفر محمد باقر نوبخت به خراسان شمالی در روز یکشنبه بود.
استان 936 هزار نفری خراسان شمالی در شمالشرق کشور واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار