در پنجمین روز از هفته دولت
در پنجمین روز از هفته دولت محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، 84 طرح زیربنایی و توسعه ای با اعتبار 460 میلیارد ریال اعتبار را به صورت همزمان در استان 936 هزار نفری خراسان شمالی افتتاح کرد.
کد خبر: ۲۸۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 27 August 2016
محمد باقر نوبخت پس از استقبال رسمی استاندا ر ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و با حضوردر گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان در اولین روز سفر خود به خراسان شمالی ، در آیین افتتاح طرح های هفته دولت در شهرستان اسفراین حضور یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی هم اینک در سالن 1000 نفری نفری مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین و همزمان با افتتاح این پروژه ها در حال تشریح وضعیت استان و شاخص های توسعه ای و رشد ناکافی زیرساخت ها در این استان است و خواستار توجه بیشتر دولت در خصوص اختصاص بودجه برای جبران عقب ماندگی ها برای رسیدن به شاخص های متوسط کشوری است.
***گزارش تکمیلی ارسال خواهد شد.
نوبخت در عصر شنبه با حضور در بجنورد مرکز خراسان شمالی در جلسه برگزیدگان و فعالان اقتصادی استان دراستانداری شرکت می کند .
آخرین برنامه معاون رئیس رئیس جمهوری دراولین روز سفر به خراسان شمالی حضور در سیمای خراسان شمالی (شبکه اترک) است .
افتتاح همزمان طرح های هفته دولت در بجنورد مرکز خراسان شمالی با حضور معاون رئیس جمهورو رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، افتتاح و بازدید بخشی از پروژه دوبانده کردن محور بجنورد به جنگل گلستان و، شرکت در شورای برنامه ریزی استان و نشست خبری با خبرنگارن از برنامه های دومین روز سفر محمد باقر نوبخت به خراسان شمالی است.
استان 936 هزار نفری خراسان شمالی در شمالشرق کشور واقع است و 604 پروژه در هفته دولت دراین استان با اعتبار 5هزار 120میلیارد ریال به بهره برداری می رسد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار