کد خبر: ۲۸۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 27 August 2016


رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج گفت: رفع مشکلات و دغدغه‌های بخش کشاورزی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحسین گلدانساز ظهر امروز در کنگره گیاه پزشکی کشور اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما وجود برخی از مشکلات اساسی در بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات بخش کشاورزی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، افزود: بخش کشاورزی می‌تواند در ایجاد اقتصاد مقاومتی تأثیرات بسیار زیادی داشته باشد.

این مسؤول با بیان اینکه ظرفیت‌های بخش کشاورزی در کشور بسیار بالاست، ادامه داد: با اهتمام ویژه مدیران در دستگاه‌های مختلف امیدواریم مشکلات بخش کشاورزی در کشور مرتفع شده و به سمت توسعه و تحولات اساسی پیش برود.

گلدانساز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در این راستا توسعه بخش کشاورزی از اولویت‌های مهم دانشگاه تهران است بیان داشت: پردیس کشاورزی دارای ظرفیت‌های بسیاری از جمله تحصیل‌کردگان رشته‌های مختلف بخش کشاورزی است که می‌تواند به عنوان پتانسیلی مهم برای ارتقای این صنعت به شمار رود.

وی با تأکید بر اینکه استفاده از فارغ التحصیلان این رشته در صنعت کشاورزی می‌تواند عاملی بسیار مهم برای رفع مشکلات و کاهش معضلات بخش کشاورزی باشد، افزود: هم‌اکنون در این پردیس 34 رشته دکترا وجود دارد که دانشجویان مقطع دکتری در این رشته‌ها مشغول به تحصیل هستند.

رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج با تأکید بر استفاده از سرمایه‌های انسانی گفت: برای تحقق اهداف موردنظر در بخش کشاورزی و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در زمینه کشاورزی لازم است تا از این کارشناسان استفاده کرده و سرمایه‌های انسانی خود را در این زمینه به کار گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار