به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر 13 خانه بهداشت به‌طور همزمان در سطح شهرستان کازرون به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹ 04 February 2015

به گزارش فارس از کازرون، فرماندار کازرون عصر امروز در آیین افتتاح نمادین خانه بهداشت روستای حاجی‌آباد غوری بخش چنارشاهیجان که با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون و جمعی از اقشار مردم صورت گرفت در سخنانی با گرامی‌داشت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه مبارک فجر دهه عزت، سربلندی، افتخار و اقتدار محسوب می‌شود که به‌واسطه آن دگرگونی با عنوان انقلاب در کشور صورت گرفت و باعث نجات و خودباوری ملت بزرگوار ایران اسلامی شد.

حمیدرضا گرامی گفت: گرچه طول ایام دهه پیروزی انقلاب کوتاه است اما فرصت مناسبی برای بیان گوشه‌هایی از دستاوردها و خدمات نظام مقدس اسلامی به شمار می‌رود.

وی به برخی شاخصه‌های مهم دستاوردهای انقلاب در طول 36 سال گذشته اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ایران در طول این مدت با توجه به انواع بحران‌ها، تهدیدها و تحریم‌های گوناگون و تحمیل هشت سال جنگ نابرابر از سوی دنیای استکبار، توانست با روحیه ایثار و مقاومت، خودباوری و بهره‌گیری از منویات ولایت و رهبری در مقابل تمام آن‌ها عزتمندانه ایستادگی کند.

فرماندار کازرون تصریح کرد: امروزه به برکت جمهوری اسلامی، روح امام، خون شهدا، درایت رهبری فرزانه و عزم راسخ ملت ایران، کشورمان به‌عنوان یکی از قطب‌های برتر و تأثیرگذار دنیا قرار گرفته است.

گرامی به نقش تأثیرگذار کشورمان در دنیا اشاره کرد و گفت: امروزه هر اتفاقی که در دنیا بخواهد روی دهد بدون حضور ایران موفقیتی ندارد چرا که جمهوری اسلامی به‌عنوان یک‌پایه اساسی نقش بسزا و تأثیرگذاری در دنیا دارد.

وی پروژه‌های مهم قابل‌ افتتاح به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال در شهرستان کازرون را 70 پروژه در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی، زیربنایی بهداشت و درمان، راه، فنی و حرفه‌ای و کشاورزی برشمرد و متذکر شد: تا انتهای دهه مبارک فجر 19 خانه بهداشت در سطح این شهرستان با اعتباری افزون‌بر یک میلیارد و 520 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار کازرون اضافه کرد: با پیگیری‌های نماینده این شهرستان در مجلس در حوزه‌های مختلف از جمله ایمن‌سازی راه، بهداشت و درمان، فنی و حرفه‌ای و گازرسانی و... در بخش بزرگ چنارشاهیجان دولت افزون‌بر 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده که در طول دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

گرامی اعلام کرد: با همت مسئولان کازرون و این استان و پی‌گیری نماینده مردم این شهرستان در مجلس برای آب‌رسانی به دریاچه پریشان از سد نرگسی جره و بالاده توافقات خوبی با رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست صورت گرفته است.

وی ادامه داد: احداث سد نرگسی و انتقال آب به تالاب پریشان و احیای این دریاچه می‌تواند جذب گردشگر و 5 هزار فرصت شغلی را در آینده ایجاد کند.

به گزارش فارس، ساختمان آبفا بخش قائمیه با اعتباری افزون‌بر 180 میلیون تومان و پروژه روکش راه روستایی پیرسبز این بخش با اعتباری بیش از یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال توسط فرماندار کازرون به بهره‌برداری رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار