وزیر نیرو گفت: افزایش قیمت آب و برق موضوع جدیدی نیست، اما پیشنهاد تازه ای در این باره به دولت ارائه نداده ایم.
کد خبر: ۲۸۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 21 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته دولت درخصوص برنامه این وزارتخانه برای افزایش قیمت آب و برق،گفت: قیمت آب و برق در شرایط غیرپایداری قرار دارد و اثرات اجتماعی ناشی از تغییر آن در دولت مدنظر است.

وی تصریح کرد: میزان افزایش قیمت آب و برق در دولت یازدهم همواره کمتر از نرخ تورم بوده است.

چیت چیان ادامه داد:البته بحث افزایش قیمت ، موضوع جدیدی نیست، اما پیشنهاد تازه ای در این باره به دولت ارائه نداده ایم.

580 روستا تا پایان سال از نعمت برق بهره مند می شوند

 حمید چیت چیان وزیر نیرو  اظهار داشت: در هفته دولت طرح های مختلفی از قبیل افتتاح سد، شبکه آبیاری و زهکشی، مجتمع آبرسانی روستایی، تصفیه خانه آب و تصفیه خانه فاضلاب در استان های مختلف به بهره برداری می رسد.
 
وی افزود:همچنین در این مدت افتتاح سه نیروگاه برق با هزار و 460 مگاوات در نیروگاه های گناوه بهبهان و سیرجان و 91 مورد احداث و توسعه پست ها در استان های مختلف صورت می گیرد.  
 
.گفتنی است: مجموع ارزش سرمایه گذاری این طرح ها 6 هزار و 887 میلیارد تومان است

چیت چیان با بیان اینکه روستاهای بالای 10 نفر خانوار تا پایان سال از نعمت برق بهره مند می شوند، افزود: انتظار می‌رودتا پایان سال 580 روستای بالای 10 خانوار که فاقد برق هستند از این نعمت بهره مند شوند.
 
وزیر نیرو با نگاهی به کارنامه سه ساله دولت یازدهم اظهار کرد: طی این مدت 38 واحد نیروگاهی به بهره برداری رسیده به گونه ای که ظرفیت تولید برق از 69 هزار و 200 مگاوات به 75 هزار و 199 مگاوات افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار