مدیرکل منابع طبیعی هرمزگان از افتتاح و بهره‌برداری از 11 پروژه در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 20 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، امید ذاکری اظهار داشت: کل هزینه پروژه‌های این اداره‌کل برای آماده‌سازی و افتتاح به‌مناسبت هفته دولت بالغ بر 30 میلیارد ریال است.
 
وی افزود: از 11 پروژه این اداره‌کل با اعتبار 25 میلیارد ریال در شهرستان‌های بندرعباس، بشاگرد، حاجی‌آباد و میناب در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان اضافه کرد: یکی از پروژه‌های افتتاحی نیز عملیات بیابان‌زدایی در شرق شهرستان جاسک به‌طول هفت کیلومتر است، همچنین احداث بادشکن و 50 هکتار نهال‌کاری نیز در این منطقه تحت عملیات بیابان‌زدایی در این منطقه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال صورت گرفته است.
 
ذاکری خاطرنشان ساخت: یک پروژه در حوزه جنگل‌کاری به‌صورت عملیات حراکاری در جزیره قشم در سطح 80 هکتار با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال انجام شده است.
 
وی یادآور شد: عملیات ذخیره نزولات آسمانی در سطح 100 هکتار از اراضی با یک میلیارد ریال  اعتبار در شهرستان‌های بندرعباس و حاجی‌آباد صورت گرفته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار