شهردار بندرعباس گفت: ارتقای کیفیت ارائه خدمات شهری در دستور کار شهرداری بندرعباس قرار دارد.
کد خبر: ۲۸۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 19 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده صبح امروز در بازدید از سطح محلات شهر بندرعباس اظهار کرد: ارتقای کیفیت ارائه خدمات شهری به مردم یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری در دوره‌های مختلف بوده و این موضوع از سوی شورای شهر بندرعباس نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین راهبردهای شهرداری مورد تأکید قرار گرفته است.
 
وی با بیان این که داشتن شهری تمیز به همکاری همه شهروندان و احساس وظیفه آنان نسبت به فضای پیرامونی خود وابسته است، خاطرنشان کرد: شهر بندرعباس با وسعت بیش از 7 هزار هکتار و ویژگی ساحلی بودن آن دارای پیچیدگی‌هایی به لحاظ جمع‌آوری زباله و هدایت مناسب آن برای رسیدن به نقطه نهایی است و لذا در این فرآیند همکاری شهروندان اهمیت فراوانی دارد.
 
شهردار بندرعباس اضافه کرد: شهرداری به دنبال افزایش نقش‌پذیری مردم در فرآیند پسماند است تا بخشی از فرآیند تفکیک زباله از مبدأ که منازل مردم است، صورت گیرد و بر این اساس طرح‌های مختلفی آماده شده که اجرای آنها به همکاری مردم و فرهنگ‌سازی مداوم در این زمینه نیاز دارد.
 
وی همچنین ادامه داد: در برخی از محلات با کمبود سطل‌های زباله مواجهیم که بدلیل تراکم بالای جمعیت در برخی از محلات، سطل‌های موجود کافی نیست و بنابراین در حال افزایش آنها هستیم و جانمایی برای افزایش آنها در حال انجام است.
 
شهردار بندرعباس گفت: حجم تولید زباله در شهر بندرعباس بالاست و در عین حال به دلیل گرمای شدید هوا در 8 ماه از سال فرآیند فساد زباله‌ها نیز با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد و اگر زباله‌ها به طور مستمر جمع‌آوری نشوند و یا در آن وقفه‌ای بروز کند، مشکلات زیادی بروز می‌کند که این وظیفه را برای شهرداری دوچندان ساخته است.
 
امینی‌زاده عنوان کرد: زیبایی منظر شهری در بندرعباس کمتر مورد توجه قرار گرفته است و لذا یکی از اولویت‌های مهم ما در این زمینه بهبود منظر شهری از طرق مختلف است که همکاری شهروندان را می‌طلبد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار