در آیینی با حضور مشاور و مدیر حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام و فرماندار چرداول برگزار و شرکت کولاک غرب به عنوان واحد تولیدی نمونه استان ایلام معرفی شد.
کد خبر: ۲۸۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 18 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛در آیینی با حضور مشاور و مدیر حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام و فرماندار چرداول برگزار و شرکت کولاک غرب به عنوان واحد تولیدی نمونه استان ایلام معرفی شد.

مشاور و مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در این آیین گفت: رویکرد و اولویت اصلی دولت تدبیر و امید رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی کشور است.

محمد لطفی معز اظهار کرد: به دنبال تاکید مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مهمترین ماموریت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کمک به رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی است.

وی ادامه داد: بر این اساس واحدهای صنعتی و تولیدی کشور شناسایی شده که قرار است با کمک تسهیلات دولت دوباره فعال و وارد چرخه تولید شوند.

معاون حقوقی و امور قرار دادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: با توجه به جمعیت ایلام سرمایه گذاری مناسبی در زمینه احداث شهرک ها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.

لطفی معز گفت: رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی این استان کمک بزرگی به اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی است که با توجه به رویکرد دولت تا پایان امسال این موضوع محقق خواهد شد.

در پایان این آیین لوح واحد نمونه صنعتی و تولیدی استان ایلام به مدیر عامل شرکت کولاک غرب اهدا شد.

شرکت کولاک غرب واقع در ناحیه صنعتی شباب شهرستان چرداول تولید کننده نوشابه و آب معدنی با برند پرسیکا است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار