استاندار قم:
استانداری قم روند فعلی درزمینه فعالیت ۶۲۰۰ واحد بدون پروانه در استان را نگران‌کننده، نامعقول و غیرقابل‌قبول دانست.
کد خبر: ۲۷۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ 15 August 2016
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی عصر امروز در دهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اقدام بانک‌های استان درزمینه در زمینه بلوکه کردن درصدی از تسهیلات پرداختی به متقاضیان اظهار داشت: بلوکه کردن پول‌ها تحت هر عنوانی بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، غیرقانونی است.

استاندار قم  تأکید کرد: چون بانک‌ها به لحاظ ساختاری تبعیت از بانک مرکزی دارند از همین رو این مسئله بلوکه کردن تسهیلات و هر اقدامی تحت هر شرایطی منتج به این موضوع شود غیرقانونی است و نیاز به بازرسی ندارد.

وی با بیان اینکه این اقدام قابل‌پیگیری است و در قالب توجیهات دیگری نباید رخ دهد در ادامه به مسئله واحدهای تولیدی بدون پروانه در استان اشاره کرد و گفت: پلمپ واحدهای غیرمجاز هم به راین تصور بودم کارگروه بررسی دقیق‌تری انجام می‌داد و به راهکار می‌رسید کارگروه تنها برای ارائه گزارش نیست.

صادقی ادامه داد: اگر کمکی برای رسیدگی به مسئله واحدهای بدون پروانه و زیر پله ای نیاز است باید این اقدام صورت بگیرد اگر مشکلات به حضور دستگاه‌های انتظامی برمی‌گردد معاونت سیاسی متولی پیگیری این موضوع خواهد بود.

استاندار قم با تأکید بر اینکه روند فعلی درزمینه فعالیت 6200 واحد بدون  پروانه نگران‌کننده، نامعقول و غیرقابل‌قبول  است تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مسئله ملی است و هر واحدی که در این مسیر می‌تواند اثرگذار باشد و در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی موثر است باید حمایت شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار