کد خبر: ۲۷۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 13 August 2016

صبح امروز همایش فرمانداران 19 شهرستان سیستان و بلوچستان در دره‌گل خاش برگزار شد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، صبح امروز همایش فرمانداران 19 شهرستان سیستان و بلوچستان در روستای گردشگری دره‌گل واقع در حاشیه کوه آتشفشان نیمه فعال تفتان برگزار شد.

همچنین علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در گردهمایی مشترک علما و معتمدان و شوراهای اسلامی و مسئولان شهرستان خاش گفت: شهرستان خاش از ظرفیتهای برجسته ای در ابعاد مختلف برخوردار است و باید بخش های دولتی و خصوصی با همکاری عامه مردم دست در دست یکدیگر از این توانمندی های بنحو شایسته ای در جهت توسعه و پیشرفت منطقه استفاده کنند.

وی بیان کرد: بازارچه مرزی روتک یکی از ظرفیت های خوبی است که باید فعال شود، البته در این زمینه اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که بزودی خبرهای خوشی از آن به استحضار مردم خوب این دیار خواهد رسید.

هاشمی با مهم بر شمردن عنصر وحدت و همدلی در جامعه اظهار داشت: همبستگی و همگرایی از مباحث بسیار مهمی است که توسعه و رشد و آبادانی را به بار می آورد.

به گزارش ایسنا، استاندار سیستان و بلوچستان با هدف بازدید از طرح‌های مختلف و دیدار با اقشار مختلف مردم اعم از علما، معتمدان و ریش سفیدان قبایل و طوایف و مسئولان خاش روز گذشته به این منطقه سفر کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار