واکنش مخاطب تابناک رضوی به گفته های آرین منش؛
یکی از مخاطبان تابناک رضوی با ارسال یادداشتی، نسبت به مصاحبه اخیر جواد آرین‌منش، دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۲۷۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 12 August 2016
یکی از خوانندگان تابناک رضوی در واکنش به انتشار مصاحبه این فعال سیاسی با یکی از خبرگزاری های دولتی نوشت: جناب آقای آرین منش
سلام علیکم
                  اینجانب نه جزو رجال سیاسی ونه شخصیتی مذهبی هستم، بلکه خودم را تنها یک ایرانی وطن پرست و اصولا انسانی صلح جو می دانم.مرقومه ی حضرتعالی را مطالعه نمودم وشرح ذیل راتقدیم محضرتان می کنم:

اگرچه برجام یک موهبت موقت قلمداد می‌شود که هجمه ی جهانی به سرکردگی امپریالیسم جانی را درخصوص ملت ایران کمرنگ نموده است، اما زیرساختهای جهانی درمباحث استراتژیک همانند اقتصاد و فرهنگ که همگی تبلور نفوذ و اراده ی سیاستگذاریهای جهان شمول و مستکبرانه ی آمریکاست، باعث شده است تا عملا برجام و معاهدات بین المللی که در آن ایالات متحده موافق صددرصدی آن نیست، نتواند راه بجایی ببیرد.
مقام معظم رهبری موکدا مردم ومسئولین را توصیه به بصیرت افزایی مینمایند. چرا؟؟
در واقع معظم له آنسوی پرده رامی بینند و با درایت بیشتری اتفاقات و مسائل جاری بین المللی را رصد میکنند و اما ما و اغلب مردم درسطوح مختلف معمولا بدلایل مختلف منطقی و غیرمنطقی سطحی نگر هستیم.
 بقول قدیمیها که میگفتند:"نقد را بچسب و نسیه را رها کن"
اما بدعهدی های آمریکا برای این ملت مقوله ی تازه ای نیست. آمریکائیها درطول بیش از یک قرن گذشته منویات استکباری خود را در خصوص این مردم با عملکردهای دوگانه و تفسیر به رای های خود، بارها وبارها اثبات کرده اند. متاسفانه رجال سیاسی این روزهای کشور علیرغم مشاهده‌ی عهدشکنی ها و ناجوانمردیهای آمریکائیها درطول چنددهه گذشته بازهم آزموده را آزمایش می کنند.
- تحریمها برروی کاغذ برداشته شده است.
-سرمایه گذاری خارجی بدلیل ترس ازاقدامات ثانویه وزارت خزانه داری ایالات متحده، عملا انجام نمی شود.
- تهدیدها و تحریمهای جدید و مغرضانه وضع شده است.
- دارائیهای بحق این مردم با کینه توزیها و بهانه های واهی ضبط می شود.بقول معروف (گنه کرد دربلخ مسگری، زدند درشوش گردن آهنگری). درفلان نقطه ی جهان یک گروه مزدور که اگر موشکافی شود خواهید دید که مزدوران خود ایالات متحده هستند، فلان منطقه را منفجرمی کنند و با اسناد ساختگی ایران را متهم و در یک دادگاه فرمایشی رای به نفع بازماندگان حادثه تروریستی که متولی آن خودشان بوده اند صادر و از منافع این ملت برداشت و هزینه می کنند.
نظام بین الملل رابه سخره گرفته اند و با هر کشوری هرچه می خواهند می کنند و آنوقت منو شما اینجا نشسته ایم و مباحثه میکنیم که فلان و بهمان.......
چیزی که مسلم است اینست که آمریکای جهانخوار دشمن درجه یک این ملت واین نظام است و ذره ای در نگاهش تغییری ایجادنشده است. بنابراین نگاه مثبت بما ندارد و ما نیز نباید با آرایشهای ظاهر فریبانه ی این دشمن قسم خورده، فریب بخوریم. بنابراین با ایراد سخنانی که خود میدانیم ازاساس واهی وغیرحقیقی است عملا آب به آسیاب دشمن نریزیم.
والسلام.

گفتنی است؛ دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی چندی پیش طی مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری های دولتی گفته بود اجرای برجام دستاوردهایی همانند آزاد شدن بخشی از داراییهای ایران، لغو تحریمها، بالا رفتن تولید و صادرات نفت و گاز، توسعه سرمایه گذاریهای خارجی، رشد صادرات غیرنفتی، توقف روند تشدید تحریمها و ایجاد امید در جامعه را به همراه داشته است.

وی با طرح این سوال که اگر برجام اتفاق نمی افتاد امروز دستاوردهای ما در عرصه اقتصادی چه بود؟، برجام را یک تصمیم حاکمیتی دانسته و از مرتبط کردن مستقیم این موضوع با شخص رئیس جمهور خودداری کرده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار