به همت انجمن حمایت از حیوانات تبریز صورت گرفت
مدیر پناهگاه حیوانات پردیس از راه اندازی آمبولانس حیوانات مصدوم در تبریز برای اولین بار در کشور خبر داد
کد خبر: ۲۷۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 11 August 2016
 

به گزارش تابناک تبریز ،ژیلا پور ایرانی با اعلام این خبر افزود: اولین آمبولانس حیوانات مصدوم به لطف خدا و با مساعدت سه نفر از اعضای هئیت مدیره از ظهر امروز فعالیت خود را به طور رسمی آغاز می کند.

وی با بیان اینکه، برای نخستین بار است که در کشور شاهد چنین اقدامی در رابطه با حمایت از حیوانات هستیم، گفت: از این پس مردم می توانند از طریق تماس با خط تلفن 137 شهرداری تبریز، موارد آسیب دیدگی حیوانات اهلی را گزارش کنند تا آمبولانس به محل اعزام شود.

پور ایرانی افزود: این آمبولانس متشکل از دو نفر از اعضای خبره در درمان انجمن حمایت از حیوانات تبریز است و این افراد به هنگام مراجعه به محل تا انتقال حیوان مصدوم به کلینیک ها، اقداماتی از قبیل سرم تراپی، سی تی آر و ... را برای زنده نگه داشتن حیوانات مصدوم انجام دهند.

وی با ابراز خرسندی از راه اندازی اولین آمبولانس حیوانات در تبریز، همزمان با اجرای دومین طرح شهر پاک توسط شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: خوشبختانه طی سال های اخیر رفتار صحیح با حیوانات و حساسیت نسبت به وضع آن ها در بین مردم آذربایجان شرقی جا افتاده است و بارها شاهد تماس هم استانی ها برای نجات جان یک حیوان بوده ایم.

مدیر پناهگاه حیوانات پردیس با اشاره به اینکه طرح مزبور هم اکنون در تبریز و حومه قابل اجرا است، از زحمات مسئولان ادارات استان به خصوص شهرداری تبریز، فرمانداری تبریز، استانداری آذربایجان شرقی، اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی و اداره کل محیط زیست استان در راه اندازی اولین آمبولانس حیوانات قدردانی کرد.


وی با قدردانی از حمایت های مستمر پایگاه خبری- تحلیلی نصر نیوز از تشکل های مردم نهاد و به خصوص انجمن حمایت از حیوانات تبریز از رفع مشکل مکان پناهگاه حیوانات خبر داد و افزود: پروانه ساخت مرکز نگهداری حیوانات تقریبا آماده است و به زودی ساخت و ساز مکان جدید آغاز می شود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
آقا واقعا دمشون گرم من امروز زنگ زدم اومدن یه بچه گربه رو که بچه‌ها پاهاشو شکسته بودن رو بردن اون هم با آمبولانس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :