جانشين فرمانده انتظامي استان لرستان ، از دستگيري 4 نفر كلاهبردار سكه هاي تقلبي و كشف 12 هزار سكه در ازنا خبر داد .
کد خبر: ۲۷۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 11 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،سرهنگ " احمدي تبار " گفت: با دستگيري چهار نفر از اعضاي باند كلاهبرداران سكه هاي تقلبي توسط ماموران آگاهي ازنا ، با شگرد ارسال پيامكي تحت عنوان « من چوپان و از عشاير ساكن استان مركزي هستم ، مادرم چند روز گذشته پيش گوسفندان در صحرا تعداد يك هزار و 812 قطعه سكه طلا پيدا كرده و راه فروش آن را بلد نيستيم تو را به امام حسين اگر مي تواني كمكمان بده تا آن را به فروش برسانيم ، شماره شما را از توي قرآن استخاره كردم » تحقيقات جامع و كامل از متهمان آغاز شد .
http://news.police.ir/NewsGallery/Images/News/Larg_Pic/1395-05-21/IMAGE11470900380218.jpg

وي در ادامه افزود : با بررسي هاي صورت گرفته تاكنون 10 نفر از مالباختگان در سراسر كشور شناسايي و ضمن مواجهه حضوري با كلاهبرداران ، متهمان به جرم خود اعتراف كردند.

جانشين انتظامي لرستان گفت : از اعضاي باند مذكور 12 هزار سكه تقلبي ، 10 فقره كلاهبرداري به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال و سه دستگاه گوشي تلفن همراه كشف و يك دستگاه موتورسيكلت توقيف شد .

احمدي تبار ضمن هشدار به مجرمان ، كلاهبرداران و افراد سود جو ، مبني بر اين كه پليس با تمام همت ، عرصه را بر متخلفان تنگ خواهد كرد ، به شهروندان توصيه كرد : فريب وعده هاي دروغين افراد سودجو مبني بر ارسال پيامك با موضوعات مختلف همچون پيدا كردن سكه هاي طلا ، برنده شدن در مسابقات و ... ، را نخوريد و قبل از انجام هر گونه اقدام ، موارد را سريعا به پليس گزارش دهيد.
منبع: تابناک
برچسب ها: سکه ، کشف ، تقلب ، پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار