بخشدار رودبار الموت غربی گفت: طی سه سال اخیر از محل منابع استانی ۱۲۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی در این بخش اختصاص یافته است.
کد خبر: ۲۷۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، اکبر رحمتی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری این بخش اظهار کرد: اگرچه دولت طی سه سال اخیر با کاهش قیمت نفت مواجه بوده است اما به نسبت سالهایی که قیمت نفت بیش از ۱۴۰ دلار بوده با نظم و انضباط اداری و مالی زمینه خدمت رسانی به مردم فراهم شده است.

بخشدار رودبار الموت غربی در ادامه با بیان این که طی سه سال اخیر فقط از محل منابع استانی ۱۲۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی در این بخش اختصاص یافته است، اظهار داشت: با اختصاص این میزان اعتبار زمینه اجرای یکهزارو ۸۵۰ متر انتقال آب شهری، هفت هزارو ۵۰۰ مترآب روستایی، ۵۰۰ هکتار جنگلکاری و کپه کاری، دو هزارو ۲۴۰ متر احداث کانال بتنی، ۱۵ هزار متر لوله گذاری، ۳۳ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت راهها و ۴۲۰ کیلومتر خط کشی جاده ها اجرایی شده است.

وی نصب سه کیلومترگاردریل و برداشتن ۷۰ ترانشه در مسیر دید رانندگان را از دیگراقدامات صورت گرفته به منظور افزایش ایمنی راهها اعلام و اضافه کرد : تجهیز ۲۰ مدرسه به سامانه هوشمند، ۳۰ هزار مترمربع آسفالت و شش هزار متر جدولگذاری شهری از دیگر اقدامات صورت گرفته به منظور ارائه خدمات به مردم بوده است.

رحمتی با اشاره به اجرای دو پروژه کلان مهم دربخش رودبار الموت غربی گفت : آغاز جاده قزوین – الموت کلاچای و گازرسانی به مناطق شهری و ۱۷ روستای منطقه از دیگر اقدامات پیش بینی شده به منظور توسعه و آبادانی منطقه الموت است.

بخشدار رودبار الموت غربی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت روز خبرنگار بر لزوم اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته به مردم از سوی مسولان ادارات تاکید و تصریح کرد : با توجه به اینکه الموت جاذبه های گردشگری دارد با بهره گیری بیشتر از توان رسانه ها در زمینه معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های این بخش اقدام کنیم.

وی با تاکید برلزوم رعایت حرمت قلم و انتقال صحیح اطلاعات و شفاف سازی امور با مردم گفت : اگر امروز برخی بدون شناسنامه رسانه ای اخبار و اطلاعات را وارونه جلوه می دهند این موضوع بداخلاقی رسانه ای است.

رحمتی با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته به منظور رونق گردشگری در بخش الموت غربی افزود : آغاز عملیات اجرایی جاده ویار – سپارده و طرح ساماندهی مجموعه چشمه سار خارود با نصب مخازن زباله و انعقاد قرارداد ایجاد زیرساخت های خدماتی در این منطقه از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه بوده است.

بخشدار رودبارالموت غربی در بخش دیگری از سخنانش خواستار آمادگی ادارات برای افتتاح پروژه های عمرانی در هفته دولت شد و گفت: همچنین با الویت گذاری صحیح در ارائه طرح های عمرانی در کمیته برنامه ریزی زمینه تخصیص عادلانه اعتبارات را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط اداری شاخص مهم توسعه و آبادانی محسوب می شود، تاکید کرد: با مسئولان اداراتی که در زمینه خدمات رسانی به مردم، تکریم ارباب رجوع و رعایت نظم و انضباط اداری جدی نباشند به صورت جدی برخورد خواهد شد.

تاکید بر لزوم استقرار نمایندگان بنیاد مسکن و ورزش و جوانان، ساماندهی مسایل بهداشتی و درمانی، ضرورت اعلام مرخصی مسولان ادارات به بخشداری، پیشگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز، و لزوم هماهنگی به منظور جلوگیری از آتش سوزی در مراتع از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین در ابتدای این جلسه وصیت نامه شهید حمید سیاهلکی مرادی قرائت و گزارش توجیهی لزوم نصب اتوماسیون اداری ارائه شد و درپایان محمد رشوند به عنوان رئیس جدید اداره برق بخش رودبار الموت غربی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار