مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت:در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید، 306 مرکز و کلینیک درمانی به بیمه شدگان در این استان خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۲۷۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 06 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا زرگوش روز شنبه در گردهمایی مسئولان ادارات تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان در آبدانان اظهار کرد: در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید، 306 مرکز و کلینیک درمانی به بیمه شدگان در این استان خدمات رسانی می کنند.

وی طرح جامع سلامت را یک نعمت الهی و بارزترین و ماندگار ترین خدمت دولت تدبیر و امید به مردم دانست و یادآور شد: از مجموع 40 هزار واجد شرایط استفاده از بیمه ویژه کشاورزان، دامداران و روستاییان استان ایلام تاکنون 21 هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه این افراد با پرداخت حداقلی تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان قرار دارند، تاکید کرد: استفاده از همه مزایای بیمه و بازنشستگی مشمول این افراد می شود.

زرگوش گفت: همه خانواده های کشاورز، دامداران و روستایی می توانند با پرداخت ماهیانه یک میلیون و 800 هزار ریال، خود را نزد این صندوق بیمه کنند و پس از 10 سال بازنشسته شده و از حقوق و مزایای بازنشستگی آن بهره مند شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تلاش برای رفع مشکلات جامعه کارگری را مهمترین ماموریت این اداره کل اعلام کرد و افزود: سال گذشته 280 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره توسط صندوق کار آفرینی امید این استان به 2 هزار و 281 کار آفرین پرداخت شد و زمینه اشتغال 450 نفر نیز با اجرای این طرح ها فراهم گردید.

وی از رسیدگی به یک هزار و 960 فقره پرونده در مدت یکسال گذشته خبر داد و اضافه کرد: مدت قانونی رسیدگی و صدور رای برای پرونده های دعاوی کارگری در کشور 17 روز است که این مدت در استان ایلام با تلاش و برنامه ریزی همکاران به 10 روز کاهش یافته است.

رئیس شورای هماهنگی ادارات و دستگاه های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان ایلام تاکید کرد: هم اکنون 21 هزار و 950 نفر از افراد نیازمند تحت حمایت ادارات بهزیستی شهرستان های استان قرار دارند و از انواع خدمات رفاهی، درمانی، توانبخشی و علمی این ادارات بصورت رایگان استفاده می کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار