سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک گفت: شرکت ورزشکاران این شهرستان در مسابقات غیررسمی خارج از کشور که زیر نظر فدراسیون مربوطه نباشد، فاقد اعتبار است.
کد خبر: ۲۷۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمود الله‌قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: برخی ورزشکاران شهرستان آبیک در مسابقات آزاد و غیر رسمی خارج از کشور شرکت می‌کنند که اعتبار و رسمیت ندارد و زیر نظر فدراسیون مربوطه نیست.

وی افزود: هیأت‌های ورزشی زیر مجموعه اداره ورزش و جوانان هستند که برخی از آنان و ورزشکاران برای درخواست مساعدت مالی به مسؤولان شهری و شهرستان مراجعه می‌کنند که نباید به درخواست آنان ترتیب اثر داده شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک ادامه داد: مسؤولان در صورتی می‌توانند به درخواست ورزشکاران و هیأت‌های ورزشی ترتیب اثر دهند که از اداره ورزش و جوانان استعلام گرفته و صحت و سقم آنان مشخص شده تا منجر به سوءاستفاده نشوند.

الله‌قلی‌پور اضافه کرد: ورزشکارانی بوده‌اند که در مسابقات آزاد خارج از کشور شرکت کرده‌اند که مسؤول هیأت آن رشته ورزشی اطلاعی نداشته و اداره ورزش و جوانان نیز رفتن آن را تأیید نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقاتی برای اداره ورزش و جوانان اهمیت دارد که زیر نظر فدراسیون انجام می‌شود بنابراین  افراد یا تیم باید زیر نظر اداره ورزش و جوانان به مسابقات رسمی اعزام شوند.

این مسؤول بیان کرد: مسابقات غیر رسمی خارج از کشور اعم از مسابقات آزاد و خیابانی فاقد اعتبار بوده و مسؤولان برای نصب بنر از ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند لازم است از اداره ورزش و جوانان استعلام بگیرند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک افزود: زمانی می‌توان از ورزشکاری مراسم رسمی استقبال برگزار کرد که در مسابقات رسمی زیر نظر فدراسیون شرکت کرده باشند.

الله‌قلی‌پور ادامه داد: قبول داریم که ورزش شهرستان آبیک در رکودی مانده که این رکود به اعتبار وابسته است و به بی‌کفایتی مسؤولان ارتباطی ندارد.

وی اضافه کرد: تا مشکلات موجود در اداره ورزش و جوانان رفع نشود نمی‌توانیم بر روی ورزش تمرکز کرده و آن را به جایگاه اصلی خود باز گردانیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: هیأت‌های ورزشی شهرستان آبیک نیازمند اعتبار بوده و برای تأمین اجرای سالن مربی و داور به اعتبار نیاز دارند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک اذعان کرد: ساماندهی باشگاه‌ها و هیأت‌های ورزشی برای اجرای مسابقات و برنامه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

الله‌قلی‌پور افزود: سالن‌های ورزشی روستایی برای کمک به ورزش روستاها به صورت رایگان در اختیار دهیاری و شورای روستا قرار داده شده که می‌طلبد به نحو مطلوب از این فضای ورزشی استفاده شود.

وی ادامه داد: دهیاری و شورای روستاها ملزم به پرداخت هزینه‌های آب، برق، گاز و مستخدم سالن‌های ورزشی روستاها هستند.

این مسؤول اضافه کرد: با توجه به اینکه 35 درصد اعتبارات هیأت‌های ورزشی به بانوان اختصاص می‌یابد، هیأت‌هایی که فاقد نائب رئیس هستند ساماندهی شده و نائب رئیس جدید معرفی و مشغول به کار می‌شوند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: اجرای ورزش صبحگاهی هفته‌ای یک بار در روستاها در دستور کار قرار گرفته که می‌طلبد مسؤولان شهرستان آبیک در این مراسم صبحگاهی حضور پررنگ داشته باشند.

الله‌قلی‌پور تصریح کرد: مقرر شده در پارک مادر ورزش صبحگاهی به مدت سه روز در هفته با مساعدت شهرداری و شورای شهر آبیک برگزار شود که از مسؤولان شهرستان آبیک درخواست می‌شود در این مراسم صبحگاهی شرکت فعال داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار