به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تجمع سراسری «یمن تنها نمی‌ماند»‌ در امامزاده‌های شاخص استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶ 25 April 2015
به گزارش فارس، در این تجمع که در امامزاده‌های شاخص اردبیل همچون امامزاده صالح و سید صدر‌الدین برگزار شد، شرکت‌کنندگان از گروه‌ها و اقشار مختلف مردم حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم و بیگناه یمن اعلام کرده و خواستار محاکمه سران آل‌سعود و دست‌های آلوده و پشت پرده جنایات فجیعانه علیه مردم سرزمین یمن شدند.

در این مراسم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، بیان داشت: تا زمانی که شیطان بزرگ آمریکا در تحریک کشورهای منطقه علیه امت اسلامی تلاش کند مزدور‌ صفتانی همچون آل‌سعود دست‌هایشان را به خون هزاران انسان بیگناه آلوده می‌کنند.

حجت‌الاسلام اکبر قیامی افزود: با قدرت الهی شاهد آبروریزی عرب‌ها در حمله به یمن و نابودی قدرت استکباری در حمله به مسلمانان مظلوم بودیم که خداوند متعال قطعاً انتقام سختی را از متکبران خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در کمک به مردم یمن به ویژه بازسازی این کشور به شکل مادی و معنوی همراهی کنیم تا مردم یمن بتوانند جایگاه خود را دوباره احیا کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل یادآور شد: قطعاً این شیطنت‌ها محدود به کشور یمن نیست و کشورهای عرب منطقه با همدستی آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیسم سعی خواهند کرد تا ملت‌های مسلمان را همواره در تنگنا قرار دهند.

قیامی ادامه داد: امیدواریم با اراده امت اسلامی تمام اهریمنان شکست خورده و مفتضحانه از صحنه روزگار محو شوند.

در این تجمع شرکت‌کنندگان به ویژه جوانان با سردادن شعارهایی در محکومیت آل‌سعود اقدام اخیر عربستان را در حمله به یمن محکوم کردند.

گفتنی است، نظیر این مراسم در سایر امامزاده‌های شاخص استان اردبیل با حضور مردم حزب‌الهی برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار