سرپرست سرکنسولگری ایران در جده گفت: در حج امسال نیز آل‌سعود به دنبال جریان‌سازی علیه کشور ایران بود که خوشبختانه با تدبیر مقام معظم رهبری و مسئولان امسال حجاج ایرانی به سفر حج اعزام نمی‌شوند.
کد خبر: ۲۷۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 01 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالله سهرابی صبح امروز در نخستین یادواره شهیده شاخص کشور شهیده رقیه رضایی که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: ایستادگی در مقابل استکبار در جامعه کنونی به برکت ایثار شهدا در 8 سال دفاع مقدس است که این مهم باید برای نسل جوان جامعه تبین و نهادینه شود.

وی بیان کرد: اگر امروز شاهد توطئه‌ها و نفوذ‌های استکبار جهانی و به ویژه آمریکا هستیم به سبب قطع کردن دست این شیاطین از نعمت‌های خلیج‌فارس است.

سفیر سابق ایران در قطر با اشاره به حادثه‌های متعدد در موسم حج تصریح کرد: در 40 سال گذشته 13 حادثه در منا اتفاق افتاده و حجاج بسیاری به شهادت رسیدند.

سهرابی افزود: در حج امسال نیز آل‌سعود به دنبال جریان‌سازی علیه کشور ایران بود که خوشبختانه با تدبیر مقام معظم رهبری و مسئولان امسال حجاج ایرانی به سفر حج اعزام نمی‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار