کد خبر: ۲۶۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 30 July 2016
ده بازیکن از بین بازیکنانی که در هفته اول لیگ برتر به میدان رفتند توانستند با پاس‌های خود زمینه گل زنی دیگر بازیکنان تیم را به وجود بیاورند و نام خود را وارد جدول گلسازهای لیگ شانزدهم کنند.


پیام صادقیان از ماشین‌سازی تبریز

پیام صادقیان دو بار موفق شد در بازی تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان گلسازی کند، زمانی که تبریزی‌ها از حریف خود عقب بود با پاس‌های این بازیکن در موقعیت گل زنی قرار گرفتند و موفق شدند سه امتیاز شیرین از اهواز به تبریز ببرند.

 هدفمان در گسترش فولاد کسب سهمیه آسیایی است

رضا خالقی فر در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیوستنش به گسترش فولاد اظهار داشت: بعد از جدایی از پرسپولیس بالاخره باید به یکی از پیشنهادهایم جواب مثبت می دادم. صحبت هایی را با چند تیم انجام دادم و در نهایت به گسترش فولاد را انتخاب کردم. عجله ای برای انتخاب تیم نداشتم و فکر می کنم بهترین انتخاب را انجام دادم.


وی ادامه داد: باشگاه گسترش فولاد باشگاه بزرگی است. این باشگاه امکانات خیلی خوبی دارد و بازیکنان خوبی به عضویتش در آمده اند. از کادر مدیریتی و فنی خوبی هم برخوردار است و فراز کمالوند هم مربی است که همه او را می شناسند و از نظر فنی تایید می کنند. امیدوارم روزهای خوبی را سپری کنم.


مهاجم گسترش فولاد در پاسخ به این پرسش که آیا از پرسپولیسی ها دلخور است یا خیر، بیان کرد: از هیچ کس دلخور نیستم. برانکو همیشه به من لطف داشته است؛ سال قبل که مصدوم بود او مرا در لیست تیم نگه داشت و تشکر می کنم. بازیکنان پرسپولیس هم مرا مورد محبت خود قرار دادند. از آنها ممنونم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.


خالقی فر درباره پست بازی اش در گسترش فولاد تاکید کرد: قرار است در پست مهاجم نوک و وینگر چپ بازی کنم. می دانم با حضور این همه بازیکن خوب در گسترش فولاد کار سختی برای بازی کردن دارم اما تلاشم را انجام می دهم. از رقابت هرگز نمی ترسم و امیدوارم بتوانم برای تیمم مفید باشم. البته اکنون کمی از نظر بدنی عقب هستم و چند هفته زمان می برد تا به سایر بازیکنان برسم.


وی در پایان با اشاره به شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی افزود: بازیکنان خوبی داریم و همه هدفشان این است که سهمیه آسیایی بگیریم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و این مهم حاصل شود.

گسترش به دنبال تمدید قرارداد خسوس

 مسئولان باشگاه گسترش فولاد به دنبال این هستند تا قرارداد فرناندو خسوس، دروازه بان برزیلی خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کنند.


خسوس که سال گذشته بهترین دروازه بان فصل پانزدهم لیگ برتر شد و تاکنون در گسترش فولاد دروازه اش باز نشده، یکی از بهترین های این عرصه در فوتبال ایران است.


به همین خاطر مسئولان گسترش فولاد درصدد هستند تا قرارداد او را تا پایان لیگ هفدهم تمدید کنند.

آندو با ماشین تمرین کرد

 آندرانیک تیموریان که روز گذشته تمرینات خود را با تیم ماشین سازی از سر گرفت، امروز نیز در کارهای تاکتیکی شرکت کرد تا یکی از 11 بازیکن رسول خطیبی در دربی روز دوشنبه برابر گسترش فولاد باشد.

تیموریان امروز در تیم اصلی ماشین سازی کارهای تاکتیکی را اجرا کرد.

 قلعه نویی با حاج صفی گفت و گو کرد

 احسان حاج صفی که از سه باشگاه داخلی پیشنهاد جدی دارد با امیر قلعه نویی گفت وگو کرد.

حاج صفی که در دوران حضورش در سپاهان و تراکتور شاگرد قلعه نویی بوده است در این تماس تلفنی پیرامون وضعیت خود و همچنین تصمیمش درباره آینده با این مربی گفت وگو کرده و قرار شده به زودی پاسخ نهایی اش را به تراکتوری ها اعلام کند.

این بازیکن با نماینده مدیرعامل تراکتورسازی نیز مذاکره تلفنی داشته است.


 هدیه جالب هوادار تراکتور برای تونی + عکس

 با اینکه مدت هاست که تونی اولیویرا از تراکتورسازی رفته است و به  جای او امیر قلعه نویی سرمربی این تیم شده اما همچنان هواداران تراکتور سازی به او و فرزندش آنتونیو علاقه دارند.

یکی از هواداران تراکتورسازی برای تونی، دستبندی فرستاده بودند که روی آن نوشته شده بود I Love you Toni.

آنتونیو، پسر اولیویرا ضمن قرارداد دادن تصویر این دستبند در صفحه اینستاگرامش چند جمله ای که هوادار تراکتور برای تونی در این باره نوشته بود را گفت: علاقه ای بیش از حد تصور . اسطوره ، افسانه، قهرمان ... ساده شده آتاتونی ... همیشه در ذهن شما هست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :