فرماندار مشگین‌شهر خبر داد:
فرماندار مشگین‌شهر گفت: از ردیف‌های مختلف ملی در حوزه راه و شهرسازی بیش از 32 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۲۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 23 April 2015

به گزارش فارس، ابراهیم امامی در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی در مشگین شهر، اظهار داشت: این رقم به نسبت سال‌های گذشته اعتبار مناسب و مطلوبی است که در کنار آن احداث اتوبان مشگین‌شهر – اردبیل با اعتبار هزار و 200 میلیارد ریالی به عنوان بزرگترین پروژه عمران استانی در بخش راه و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در حال انجام است.

به گفته وی، همزمان با اجرای این پروژه عظیم ساماندهی جاده ارتباطی مشگین‌شهر – اهر و بهسازی و آسفالت راه روستایی 9 روستا به طول 28 کیلومتر انجام شده است.

امامی بیان کرد: امسال تلاش می‌کنیم تا اتوبان مشگین شهر به اهر نیز عملیات اجرای‌اش آغاز شده و امکان تردد ایمن در این مسیر فراهم آید.

فرماندار مشگین‌شهر با بیان اینکه در سال گذشته جهش سه برابری اعتبارات را در حوزه‌های مختلف شاهد بودیم، افزود: حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در این جهت از تأکیدات دولت تدبیر و امید است.

امامی ادامه داد: در این زمینه بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های صنعت و گردشگری فرام آمده که قطعاً نتایج آن را به شکل مطلوب شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امسال 430 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی و 500 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی پیش‌بینی شده که امیدواریم با تخصیص به موقع آن اجرای پروژه‌ها آغاز شود.

فرماندار مشگین‌شهر احداث سدهای معیشتی و تأمین حق‌آبه باغداران و کشاورزان از منابع آب موجود در این شهرستان را یادآور شد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده احداث این سدها سبب افزایش سهم آب زراعی و شرب در این شهرستان شده است.

امامی گفت: امسال در سال همدلی و همزبانی با توجه به حاشیه‌سازی‌ها و حساسیت انتخاباتی سعی خواهیم کرد تا روند کارها سرعت گرفته و از برخی کاستی‌ها و نارسایی‌ها جلوگیری شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار