تیم های پارسه تهران و پاس همدان در حالی عصر سه شنبه در چارچوب هفته بیست و یکم گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور به مصاف هم می روند که تیم بازنده به طور قطع به لیگ برتر نخواهد رسید.
کد خبر: ۲۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 23 April 2015

تیم های پارسه تهران و پاس همدان در حالی عصر سه شنبه در چارچوب هفته بیست و یکم گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور به مصاف هم می روند که تیم بازنده به طور قطع به لیگ برتر نخواهد رسید.

نتیجه برد تنها امکان راه یابی تیم پارس یا پارسه به لیگ برتر است.

به گزارش ایرنا ؛هر دو تیم پارسه تهران و پاس همدان با 33 امتیاز و بنا به تفاضل گل کمتر در رده های چهارم و پنجم جدول قرار دارند اما با توجه به اختلاف سه امتیازی با صدرنشین جدول، شانس لازم را برای صعود به لیگ برتر و یا پلی آف لیگ یک دارند.

پاسی ها در حالی امروز مقابل پارسه در ورزشگاه اختصاصی صنایع دفاع تهران صف آرایی می کنند که در صورت برتری در این بازی می تواند امیدوار باشد تا در صورت کوچکترین لغزش از سوی سایر مدعیان به لیگ برتر برسد.

هم اکنون مس رفسنجان با 36 امتیاز، سیاه جامگان با 35 امتیاز، نفت، پارسه و پاس با 33 امتیاز در رده های اول تا پنجم جدول قرار دارند.

مسی ها تنها یک بازی تا پایان فصل پیش رو دارند و مابقی تیم ها دو بازی باید برگزار کنند.

تیم پاس نیز امروز با پارسه تهران و هفته آینده با فولاد یزد باید دیدار کند که برای امیدوارماندن جهت صعود به لیگ برتر نیاز به پیروزی در هر دو دیدار دارد.

در واقع هر دو تیم نه تنها امروز محکوم به پیروزی هستند بلکه باید امیدوار باشند تا نفت و سیاه جامگان و مس هم بازنده شوند.

پاس در بازی امروز اسحاق سبحانی و اکبر بختیاری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما در طول هفته اخیر کادر فنی تلاش داشت تا صادق کرمی مدافع تازه درمان شده این تیم با آمادگی به مراتب بهتر از دیدار قبلی به این بازی برسد.

مهابادی سعی دارد در بازی امروز با تغییر تاکتیکی و بردن تیمش به سیستم هجومی به سه امتیاز بازی برسد.

تساوی به سود هیچ یک از دو تیم نیست و تیم پیروز میدان شانس خود را برای لیگ برتری شدن افزایش می دهد ضمن اینکه تیم بازنده امیدهایش برای رسیدن به حتی پلی آف مسابقات از بین می رود.

دیدار این دو تیم قرار است ساعت 16 و 45 دقیقه سه شنبه در ورزشگاه صنایع دفاع تهران برگزار شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار