مسئول کمیته نظارت و ارزیابی پروژه مهر 95 در شهرستان رودان، توجه به شاخصه های ارزیابی پروژه مهر را از مهمترین آیتم های بازدید از مدارس این شهرستان عنوان کرد.
کد خبر: ۲۶۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 26 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سهراب داوری گفت: کمیته نظارت و ارزیابی پروژه مهر تا کنون با حضور مستمر در 170 آموزشگاه این شهرستان توانسته است در جهت بررسی وضعیت ثبت نام دانش آموزان و رعایت شاخصه های بازدید در پروژه مهر و دریافت مستندات از مدیران گام های بلندی را بردارد.
 
وی با ابراز خرسندی از روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس افزود: طی بازدید های نوبه ای که از 23 آموزشگاه در حوزه آبنما تا بیکاه، 41 آموزشگاه از روستای 13 آبان تا برنطین، 18 آموزشگاه در بخش جغین، 48 آموزشگاه متوسطه اول و 40 آموزشگاه متوسطه دوم بعمل آمد در مجموع با رعایت شاخصه های بازدید، در رتبه عالی ارزیابی شدند.
 
مسئول کمیته نظارت و ارزیابی پروژه مهر95 خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی از روند ثبت نام، تکریم ارباب رجوع، ساماندهی ثبت نام دانش آموزی، مستندات پرونده ثبت نامی دانش آموزان، اطلاع رسانی از شرایط و ضوابط ثبت نام الکترونیکی و امور مالی از مهمترین آیتم های بازدید مدارس است.
 
داوری تاکید کرد: سایر مولفه ها نظیر نصب دستورالعمل ثبت نام، شمار تماس و نشانی ستادهای ثبت نام و مرکز پاسخکویی به شکایات در معرض دید مراجعین، عدم دریافت وجه اضافی بغیر از هزینه بیمه و کتب درسی در زمان ثبت نام، تکریم ارباب رجوع و راهنمایی و مشاوره لازم در جهت ثبت نام دانش آموزان، از سایر مولفه های مورد انتظار از مدیران عنوان کرد.
 
مسوول کمیته نظارت و ارزیابی پروژه مهر افزود: روند بازدید های نوبتی از مدارس تا پایان شهریورماه ادامه دارد و در مجموع کمیته نظارت و ارزیابی از هرآموزشگاه دو بار بازدید می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار