شهردار بندرعباس از افزایش خدمات شهرداری در سطح شهرک پیامبر اعظم(ص) خبر داد و نسبت به اخذ پایان کار از سوی پیمانکاران و صاحبان ساختمان‌ها در این شهرک تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 26 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده صبح امروز در بازدید از بخش‌های مختلف شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس که در راستای رفع مشکلات این بخش برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت ساکن در این شهرک به اندازه‌ای رسیده که دیگر نمی‌توان آن را شهرک نامید.
 
وی با اشاره به اینکه این منطقه حدود 80 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است، افزود: یقینا، با این تفاسیر، می‌توان پیامبر اعظم را یک شهر، در دل شهر بندرعباس دانست.
 
شهردار بندرعباس با بیان اینکه خدمات شهری در این شهرک توسط شهرداری بندرعباس ارایه می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، شهرداری بندرعباس دستگاه متولی خدمات در این بخش نیست، با این وجود بسیاری از خدمات توسط مجموعه شهرداری از طریق منطقه و ناحیه ویژه این بخش ارایه می‌شود.
 
امینی‌زاده از جمع‌آوری زباله، رفت و روب معابر، ایجاد فضای سبز، رفع نقاط آبگیر و غیره به عنوان بخشی از برنامه‌های شهرداری بندرعباس در این بخش یاد کرد و گفت: برخی از این خدمات آغاز شده و در بخشی دیگر از بخش‌ها نیز برنامه‌هایی وجود دارد که بزودی آغاز می‌شوند.
 
وی اضافه کرد: دپوی حجم قابل توجهی نخاله ساختمانی در این شهرک، علاوه بر اختلال در کار خدمات‌رسانی، موجب ایجاد مزاحمت برای ساکنین این شهرک شده است.
 
شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: اگر پروژه‌های پیاده‌روسازی و فضای سبز این شهرک اجرا نشود، در واقع می‌توان گفت برای رفت و روب با مشکلات زیادی روبرو هستیم.
 
وی با تاکید بر تقویت فعالیت‌های بخش جمع‌آوری زباله در شهرک پیامبر اعظم(ص)، تصریح کرد: پیمانکاران این آپارتمان‌ها باید نسبت به اخذ پایان کار ساختمانی خود اقدام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار