فرماندار شهرضا:
تابناک: فرماندار شهرضا گفت: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان مشکل اشتغال و بیکاری شهرستان شهرضا مطرح و امیدوار هستیم پیگیری شود.
کد خبر: ۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸ 03 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سیدرضا عقدایی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان با بیان اینکه امروز هیچ نیازی برتر از ایجاد اشتغال در شهرستان نیست، اظهار داشت: اگر مشکل اشتغال جوانان حل شود بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه برطرف می‌شود.

وی افزود: در زمینه ایجاد اشتغال یکی از نقش‌های اصلی بر عهده بانک‌ها است که باید با انعطاف‌پذیری مناسب برای پرداخت تسهیلات، این نقش را به بهترین شکل ایفا کنند.

فرماندار شهرضا گفت: در بخش تسهیلات اقتصاد مقاومتی 1.5 میلیارد تومان به شهرستان اختصاص دادند که با توجه به عملکرد خوب شهرستان و جذب آن، می‌طلبد اعتبار بیشتری را اختصاص دهند.

وی با اشاره به سفر رئیس محیط زیست کشور به شهرضا بیان کرد: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان مشکل اشتغال و بیکاری شهرستان شهرضا مطرح و امیدوار هستیم پیگیری شود.

عقدایی با بیان اینکه باید وام‌ها با بهره کم به کارخانجان و تولیدکنندگان اختصاص یابد، تصریح کرد: شهرک صنایع دستی شهرضا در حال به نتیجه رسیدن است و ایجاد کارگاه فرشی در زمینی به مساحت 10 هزار متر کمک بزرگی به اشتغال بانوان شهرستان می‌کند.

وی با بیان اینکه باید برای ایجاد اشتغال باید تعاونی‌ها را در شهرستان توسعه دهیم، افزود: در شرایط کنونی برای ایجاد و تحقق اشتغال توسعه سرمایه‌های اجتماعی و گسترش تعاونی‌ها بهترین راهکار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :