معاون پژوهش آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با حذف طرح روستا مرکزی در سال تحصیلی جاری همه دانش آموزان ابتدایی تحت پوشش تعلیم و تربیت قرار می گیرند.
کد خبر: ۲۶۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، خیرالله رحمانی روز دوشنبه درجلسه کمیته توسعه سنواتی استان که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش قزوین برگزار شد اظهارداشت: با حذف روستا مرکزی در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ تمامی دانش آموزان روستایی دوره ابتدایی در محل اقامت خود تحت پوشش تحصیلی قرار خواهند گرفت.
 
وی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در پروژه مهر ۹۵ افزود: در جلسات عقد تفاهم نامه توسعه سنواتی که طی پنج روز بین اداره کل آموزش و پرورش و مناطق چهارده گانه استان برگزارشد تدابیر لازم در موضوع ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی برای آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۵ اتخاذ شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: با حذف مدارس روستا مرکزی در دوره ابتدایی، تمامی دانش آموزان مناطق روستایی استان حتی با یک دانش آموز با تخصیص آموزگار در روستای محل اقامت خود تحت پوشش تحصیلی قرار خواهند گرفت.

رحمانی تصریح کرد: در سال تحصیلی آینده تعداد کلاس های هر منطقه براساس توزیع دانش آموز تعیین می شود و نیروهای دارای کسری ساعت موظف و کمبود نیروی انسانی مناطق با مدیریت مطلوب ساماندهی خواهند شد.

وی اضافه کرد:توزیع نیروهای جدید الاستخدام بااولویت سهمیه استخدامی و بومی، ساماندهی نیروی انسانی و کلاسهای شهرک مهرگان با توجه به رشد مهاجرت به این منطقه از دیگر موضوعات مورد توجه در آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش قزوین تأکید کرد: انتظار داریم برای پیشبرد اهداف و برنامه های تعلیم و تربیت، همه دستگاه های استان همکاری و مساعدت کنند تا سال تحصیلی جدید را با نشاط بیشتری آغاز کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار