کد خبر: ۲۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 22 April 2015

تماشای دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و صبای قم در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال رایگان اعلام شد.

باشگاه گسترش فولاد تبریز با انتشار بیانیه ای، تماشای بازی این تیم با صبای قم را در هفته بیست و هفتم لیگ برتر رایگان اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

"هم اینک که نماینده دوم فوتبال استان در لیگ برتر حضور دارد، برای دفاع از سهمیه استان حمایت خود از تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز را اعلام می داریم.

همچنین از کلیه مردم فهیم و هواداران تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز دعوت می کنیم تا با حضور خود در استادیوم اختصاصی و مدرن گسترش فولاد (بنیان دیزل)، با تشویق های خود این تیم را در جهت پیروزی مقابل تیم صبای قم یاری کنند.

امید داریم تا در این هفته‌های آخر لیگ برتر تنها با اتکا به عنایت پروردگار و حمایت شما مردم غیرتمند و فوتبال دوست با شعار "آذربایجان تیم لری فرق ائلمز رهلری" در دیدار سرنوشت‌ساز و حیاتی برای حفظ سهمیه استان در لیگ برتر قدم مؤثری برداشته باشیم.

در این مجال با تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه که همواره در راستای وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی خود ورزش و خاصه فوتبال را مورد لطف و توجه خود قرار داده‌اند، تقاضا داریم جهت حمایت ویژه رسانه‌ای در این بازی حساس به کمک مردم با تعصب و قهرمان‌پرور خطه آذربایجان بشتابند.

امید است با عنایت پروردگار متعال و دعای خیر مردم و همچنین توان و تجربه بازیکنان و کادر فنی، تیم فوتبال گسترش فولاد بتوانیم در کنار تیم اول استان " تراکتورسازی" سهمیه استان را حفظ نماییم.

لذا طبق اعلام کانون هواداران باشگاه گسترش فولاد تبریز دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر به‌صورت بلیت‌فروشی نبوده و رایگان می باشد."

همچنین سرویس‌های ایاب و ذهاب از میدان‌های اصلی شهر رأس ساعت ۱۷ هواداران را از "نصف راه - میدان جهاد"، "یکه دکان"،  "فلکه ارم"،  چهارراه عباسی"، "میدان راه‌آهن"،  "شنب غازان" به طرف ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد (بنیان دیزل) منتقل می کنند.

گفتنی است دیدار بین دو تیم از ساعت 18:00 روز جمعه (4 اردیبهشت ماه) در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار