سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی خبرداد؛
تابناک: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی از آغاز به کار مجمع دانش آموختگان دانشگاه اراک خبرداد و عنوان کرد که نخستین مجمع عمومی این انجمن در تاریخ 31 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 17 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سید عبدالعلی ذوالانواری پیش ازظهر امروز در نشست خبری مجمع دانش آموختگان دانشگاه اراک با اشاره به هدف تشکیل مجمع دانش آموختگان دانشگاه اراک اظهار کرد: مهمترین هدف تشکیل این مجمع بررسی و نقش دانشگاه اراک در ارتقاء سطح فرهنگی و علمی استان  و در نهایت کشور است.

وی افزود: دانشگاه اراک با تجربه کمتر از نیم قرن فعالیت علمی و فرهنگی بیش از 50 هزار دانش آموخته تحویل جامعه داده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی با اشاره به جایگاه‌های شغلی دانش آموختگان دانشگاه اراک گفت: دانش آموختگان دانشگاه اراک در جایگاه‌های شغلی بالای استانی و کشوری مثل مسئولیت دفتر مقام معظم رهبری، اعضای شورای عالی امنیت ملی، مسئولان صدا و سیما در کشور و اعضا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشغول به کار هستند.

ذوالانواری خاطرنشان کرد: حدود یک سال پیش جمعی از دلسوزان و دانش آموختگان این دانشگاه تصمیم به جمع کردن دانش آموختگان این دانشگاه و راه اندازی یک جمعیت غیرانتفاعی و غیرسیاسی کرده‌اند.

دانش آموخته دانشگاه اراک فعالیت‌های انقلابی دانشگاه اراک را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این دانشگاه دانست و گفت: تمام حرکات انقلابی در استان یا از دانشگاه اراک آغاز شده‌اند و یا به دانشگاه اراک ختم شده‌اند، همچنین این دانشگاه بعد از انقلاب نقش مهمی در شکل‌گیری سپاه انقلاب اسلامی، جهادسازندگی و دیگرنهادهای انقلابی داشته است.

عضو هیئت رئیسه مجمع دانش آموختگان دانشگاه اراک با اشاره به ارکان تشکیل دهنده این مجمع گفت: این انجمن دارای ارکانی هست که مجمع عمومی از ارکان اصلی و بالایی آن است و بعد از آن شورای عالی انجمن، هیئت مدیره اجرایی، بازرسان و کمیته‌های تخصصی جای دارند.

وی ادامه داد: در این انجمن سه نوع عضویت داریم که شامل عضویت اصلی یا همان دانش آموختگان دانشگاه اراک، عضویت وابسته یا افرادی که بخشی از تحصیل دانشگاهی خود را در دانشگاه اراک بوده‌اند و عضویت افتخاری که افرادی هستند که می‌توانند به انجمن کمکی داشته باشند، هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی با اشاره به کارگروه‌های مجمع دانش آموختگان گفت: کارگروه‌هایی که در این مجمع تشکیل می‌دهیم با توجه به نیازهای دانش آموختگان این انجمن است و شامل کارگروه اشتغال و کار آفرینی، کارگروه فرهنگی، کارگروه رفاهی، ارزشی و غیره است.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار