سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:‌ جشنواره بهاری مشگین‌شهر همزمان با دهه پایانی اردیبهشت‌ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 21 April 2015

به گزارش تسنیم، قادر تقی‌زاده در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین جشنواره بهاری معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: جشنواره بهاری مشگین‌شهر همزمان با دهه پایانی اردیبهشت‌ماه در این شهرستان برگزار و برنامه‌های مختلف تدارک دیده شده برای آن در مدت 3 روز برگزار می‌شود تا زمینه‌های معرفی شهرستان و توسعه ظرفیت‌های این شهرستان فراهم آید.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد:‌ همزمان با برگزاری این جشنواره پل معلق مشگین‌شهر نیز که در خاورمیانه بی‌نظیر بوده به بهره‌برداری رسیده و زمینه‌های ورود گردشگران و مسافران را به این منطقه فراهم آورده و زمینه‌ساز توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در 3 بخش ارائه می‌شود، گفت:‌ همایش سرمایه‌گذاری از بخش‌های مهم این جشنواره بوده که در قالب آن تلاش بر این بوده که با دعوت از سرمایه‌گذاران مختلف برای شرکت و حضور در این جشنواره با ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و به ویژه در حوزه گردشگری این شهرستان آشنا شده و زمینه حضور و فعالیت اقتصادی آنها در این شهرستان فراهم آید.

تقی‌زاده بیان کرد:‌ برگزاری جشنواره گردشگری بخش دیگر جشنواره بهاری مشگین‌شهر بوده که در قالب آن مناطق مختلف و گردشگری شهرستان و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آن در این حوزه برای شرکت‌کنندگان معرفی می‌شود که در این بخش نیز از فعالان حوزه گردشگری و طبیعت‌گردان و تورگردانان دعوت می‌شود تا در کنار حضور در جشنواره با ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان آشنا شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه صنایع دستی نیز از دیگر بخش‌های این جشنواره است، افزود:‌ در این نمایشگاه 25 غرفه دایر شده و از روز نخست نمایشگاه به مدت 3 روز زمینه بازدید شرکت‌کنندگان در جشنواره را فراهم می‌آورد که تلاش و جدیت بر این است تا قابلیت‌های این شهرستان در حوزه صنایع دستی در قالب این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه‌صنایع دستی شهرستان مشگین‌شهر همچون ورنی، سفال و نیز سوغات و هدایای منطقه به نمایش گذاشته می‌شود، گفت:‌ در قالب برگزاری این نمایشگاه برنامه‌های مختلفی نیز همچون برگزاری تورهای مشگین‌گردی و اجرای برنامه‌های موسیقی محلی از جمله موسیقی موقام و عاشیق اجرا می‌شود تا زمینه جذب و جلب بیشتر بازدیدکنندگان را فراهم آورد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار