معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: عسل خالص و ناب دامنه‌های سبلان با برند مشخص سبلان عرضه می‌شود و دیگر گردشگران و مسافران نباید نگرانی از بابت خرید عسل تقلبی و یا ناخالص داشته باشند.
کد خبر: ۲۵۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 12 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بهلول تکلوی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر در اردبیل اظهار کرد: با توجه به ثبت ملی و حتی جهانی برند سبلان تمامی عسل‌های تولیدی باکیفیت با همین نام و برند در سطح ملی، منطقه‌ای و حتی جهانی عرضه می‌شود تا دیگر کسی به خود جرات ندهد عسل‌های تقلبی و باکیفیت پایین را به نام عسل سبلان به فروش برساند.

وی گفت: استان اردبیل رتبه سوم را در تولید عسل کشور دارد و از نظر کیفیت نیز جایگاه ممتازی را در سطح ملی و جهانی داریم که امیدواریم این حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها زمینه‌ای را فراهم آورد تا بساط فروش و عرضه عسل‌های باکیفیت پایین گرفته شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: عسل خالص و ناب دامنه‌های سبلان با برند مشخص سبلان عرضه می‌شود و دیگر گردشگران و مسافران نباید نگرانی ازبابت خرید عسل تقلبی و یا ناخالص داشته باشند.

تکلوی یادآور شد: ما در دو بخش محصولات دامی و گیاهی می‌توانیم در نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر که به صورت ملی برگزار می‌شود شرکت کنیم و سعی‌مان بر این خواهد بود تا توانمندی‌های خودمان را در هر دو حوزه در معرض دید و نمایش مخاطبان قرار دهیم.

وی تصریح کرد: حتی آمادگی داریم کارگاه‌های بسته‌بندی برخی از محصولات همچون عسل و محصولات لبنی را در محل دائمی نمایشگاه دایر کنیم تا عموم همطونان در جریان فرایند تولید این محصول قرار گیرند و در کنار آن سعی خواهیم کرد محصولات دامی متنوع از شیر گرفته تا پنیر، خامه و ... را با برند استانی و همچنین کشت و صنعت مغان (مغانه) عرضه کنیم.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل به ظرفیت خوب مجتمع صنعتی کشتارگاه اردبیل اشاره کرد و افزود: در این مجتمع محصولات باکیفیت تولید و بسته‌بندی می‌شود تا برای عرضه در اختیار مردم قرار گیرد که قطعا از محصولات این مجتمع برای عرضه در بازار در محل نمایشگاه ارائه خواهیم کرد.

تکلوی با اشاره به توانمندی بالای شرکت آرتا جوجه به عنوان تولیدکننده برتر ایران و حتی عرصه بین‌المللی وجهانی بیان کرد: در این نمایشگاه می‌توانیم ظرفیت این شرکت را در تولید و صادرات محصولات متنوع به عموم هموطنانمان معرفی کنیم تا بیشتر با تولیدات این شرکت آشنا شوند.

وی افزود: با همکاری تعاون روستایی، امور عشایری در نمایشگاه روستاییان و عشایر با عرضه محصولاتی همچون تولید بذور متنوع و قابلیت‌های بی‌نظیر جامعه عشایری از تولیدات گرفته تا زندگی سنتی سعی خواهیم کرد تا در نمایشگاه حضور و مشارکتی موثر و مفیدی را داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار