کد خبر: ۲۵۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹ 11 July 2016
دیدار قلعه نوعی با سوریان و بنا
حمید سوریان عصر امروز همراه تیم ملی کشتی فرنگی در اطراف زمین شماره 2 آزادی در حال تمرین بود که متوجه حضور تیم تراکتورسازی در این محل شد.

به همین دلیل وی به سمت اتوبوس کاروان تراکتورسازی رفت و او را در آغوش گرفت.

محمد بنا هم دقایقی بعد به سمت قلعه نویی رفت و با او دیدار و گفت و گو کرد.

 تراکتورسازی به دنبال میزبانی در ورزشگاه بزرگ


مسوولان باشگاه تراکتورسازی برای در اختیار گرفتن ورزشگاه یادگار امام از هفته اول لیگ نیازمند بودجه هستند.
 با توجه به آنکه کار بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز به پایان نرسیده است این نگرانی برای تراکتوری ها وجود دارد که تا نیم فصل نتوانند از این ورزشگاه استفاده کنند.

در همین زمینه صحبت هایی صورت گرفته تا این ورزشگاه قبل از آغاز لیگ آماده شود.

روز گذشته در همین زمینه جلسه ای برگزار و قرار بر این شد اگر باشگاه تراکتورسازی بتواند بودجه لازم را تهیه کند، چمن این ورزشگاه ظرف 10 روز آماده شود و در اختیار این باشگاه قرار بگیرد.

مسوولان شرکت توسعه و تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی اعلام کرده اند که اگر باشگاه تراکتورسازی نتواند این بودجه را تهیه کند آنها خودشان حداکثر تا هفته چهارم لیگ برتر چمن را آماده خواهند کرد.

 قرمز شدن سکوهای یادگار امام تبریز منتفی شد

 هفته گذشته مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که این باشگاه پیشنهاد قرمز شدن صندلی های ورزشگاه یادگار امام تبریز را ارایه داده است.

در همین زمینه روز گذشته جلسه ای میان آجرلو و مدبر ریاست شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد و پس از این نشست قرمز شدن صندلی های ورزشگاه بزرگ تبریز منتفی شد.

با توجه به آنکه این کار مستلزم تعویض تمام صندلی های ورزشگاه است و هزینه های هنگفتی را در بر دارد این موضوع فعلا منتفی شده است.

محمد ابراهیمی بهترین گلزن لیگ شانزدهم

ابراهیمی که سال گذشته از تراکتورسازی جدا شده بود با درخشش در تیم گسترش تبریز به خصوص در نیم فصل دوم مسابقات بار دیگر مورد توجه تیم فوتبال تراکتورسازی واقع شد وبه این تیم برگشت تا در کنار فرزاد حاتمی،ادینهو ومهدی شریفی ،معتبر ترین خط حمله را در مسابقات فوتبال امسال لیگ برتر بسازند،سال گذشته بعد از مهدی طارمی که در لیگ ترکیه حضور دارد ومحمد ابراهیمی،مهرداد محمدی از تیم راه آهن با 10 گل زده قرار داشت که او هم امسال از تیم خودش جدا شده است وپیراهن تیم فوتبال سپاهان را بر تن ساخته است.

سلفی روی تابارز، مربی تراکتورسازی با تیم ملی پرتغال



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :