مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری پنجمین آزمون ورودی مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 10 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری پنجمین آزمون طرح ملی ورودی مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: این آزمون امروز 20 تیر ماه سال جاری برگزار شد و افرادی که حائز شرایط  مربیگری را دارند در این طرح شناسایی شدند که 115 نفر بودند.

وی ادامه داد: از تعداد 115 نفر، 113 نفر در آزمون ورودی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان قزوین شرکت کردند و افرادی که در این آزمون قبول شوند به مدت یک هفته به مرکز طرح تربیت حافظان قرآن کریم قم اعزام می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین مطرح کرد: قبول‌شدگان طرح تربیت حافظان قرآن کریم زیرنظر اساتید برجسته مرکز طرح تربیت حافظان قرآن کریم قم آموزش‌ها و دوره‌های لازم را در این مرکز طی می‌کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: افرادی که در این دوره آموزشی حائز رتبه برتر و قبولی دوره را کسب کنند به عنوان مربی در طرح تربیت حافظان قرآن کریم حضور و شرکت پیدا می‌کنند.

این مسؤول بیان کرد: 113 نفر از افرادی که در آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کردند از شهرستان‌های قزوین، آبیک، البرز، آوج، بویین‌زهرا و تاکستان بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: افرادی که در آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم جزو قبول‌شدگان باشند به عنوان مربی از فعالیت آن‌ها در طرح‌های این اداره‌کل استفاده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار