کد خبر: ۲۵۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 05 July 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار البرز گفت: رفع مشکلات صنعتگران و واحدهای تولیدی در البرز مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبدالله کامکار صبح امروز در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز اظهار داشت: استان البرز با داشتن بیش از 3500 واحد تولیدی و صنعتی یکی از مهمترین استان‌های کشور در عرصه صنعت و تولید است.

وی ادامه داد: توجه به این صنایع و توسعه آنها یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید به صورت ویژه مدنظر مسؤولان قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار البرز خاطرنشان کرد: در این راستا و با توجه به اهمیت موضوع ستاد رفع موانع تولید در این استان راه‌اندازی شد تا با شناسایی صنایع و واحدهای تولیدکننده مشکل‌دار بتوانیم با رفع معضلات، آن واحدها را به سمت توسعه و رشد بیشتر سوق دهیم.

کامکار افزود: با توجه به نامگذاری امسال با نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری باید یکی از مهمترین اولویت‌های ما در رسیدن به اقتصاد مقاومتی باشد.

وی تأکید کرد: در این راستا باید تمام تلاش خود را برای دستیابی به این مهم انجام دهیم و از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

معاون امور اقتصادی استاندار البرز با بیان اینکه از ابتدای تشکیل ستاد رفع موانع تولید 28 واحد تولیدی موانعشان مرتفع شده است، افزود: با شناسایی این واحدها مشکلات و موانع تولید آنها مورد بررسی قرار گرفت و سپس صاحبان این واحدها به بانک‌ها معرفی و از تسهیلات بانک برخوردار شدند.

کامکار افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم مسیر توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی را در این استان بیش از گذشته طی کنیم و تحولات اساسی را در این حوزه ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز باید عمکلرد این ستاد را به صورت شفاف برای مردم بازگو کنند،‌ گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های لازم مسیر اقدامات انجام شده از سوی این ستاد و کارهای انجام شده را برای مردم به صورت گزارشی شفاف بیان کنیم.

کامکار افزود: رشد و توسعه صنایع به عنوان عاملی مهم در توسعه استان است، لذا باید از تمام ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده کنیم و صاحبان صنایع نیز با تولیدات با کیفیت مسیر رشد و توسعه بیشتر را فراهم کنند.

وی حمایت از صنایع را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: حمایت از واحدهای تولیدی باید در اولویت تمامی مسؤولان قرار گیرد تا بتوانیم با موفقیت موانع تولید را پشت سر گذاشته و به سمت توسعه و تحولات اساسی بیشتر سوق داده شویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار