اختتامیه چهارمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در آذربایجانشرقی:
طی آئینی باشکوه و با حضور مشاور استاندار آذربایجانشرقی و جمعی از مسئولین وزارت آموزش و پرورش و استان، چهارمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم آذربایجانشرقی به کار خود پایان داد .
کد خبر: ۲۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 20 April 2015

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ، سردار محمد علی نصرتی نصرتی مشاور عالی استاندار آذرباجانشرقی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آسیبهای اجتماعی استان گفت: موضوع آموزش، اجتماعی کردن و فرهنگ سازی در امر مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی به ویژه مواد مخدر بین دانش آموزان، امروز امر حیاتی نه تنها برای خانواده ها بلکه برای همگان است.

در ادامه رحیمی کارشناس دفتر مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی وزارت آموزش و پرورش ضمن قرائت پیام دکتر حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت، بر فراگیری و اطلاع رسانی گسترده فعالیتها و برگزاری جشنواره نوجوان سالم تاکید کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان با ارایه فهرست فعالیتهای صورت گرفته در اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی استان گفت: در سال تحصیلی جاری با رشد چشمگیر آثار در حوزه فرهنگی و هنری با موضوعات زندگی سالم و پیشگیری مواجه هستیم.

رسول صادقی با بیان اینکه استقبال چشمگیری از این جشنواره بعمل آمد تصریح کرد: مجموع آثار دانش آموزی، اولیاء و همکاران1315 اثر بوده است که از این تعداد 588 اثر مقاله، 20 اثر فیلم، 141 اثر روزنامه دیواری، 21 اثر عکس و 535 اثر نقاشی بود که در نهایت بعد از داوری آثار153 نفر توانست با کسب امتیازهای لازم منتخب شوند آثاری که حائز رتبه اول استانی شده اند تابستان 94 در مرحله کشوری این جشنواره حضور خواهند داشت.

گفتنی است که از آثار نفرات برگزیده این جشنواره با اهداء لوح تقدیر و هدایائی تجلیل بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار